کرمان- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اقتصاد تنها به شکل اسمی از دولت جدا شده و به صورت محتوایی این اتفاق رخ نداده است.

اقتصاد تنها به شکل اسمی از دولت جدا شده است/ پیشگامی کرمان در تحقق اقتصاد مقاومتی

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا پورابراهیمی ظهر چهارشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان راور که با حضور مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار شد با اشاره به اینکه استان کرمان یکی از سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور است اظهار داشت: با همت مسئولان و مردم استان کرمان در بین این سه استان پیشتاز است.

وی با بیان اینکه استان کرمان پیشگامی در عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی را از آن خود کرده است تصریح کرد: امروز تمامی کارشناسان، صاحب‌نظران و تحلیلگران اقتصادی به این نتیجه رسیده‌اند که اجرای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی راهکار اساسی برای برطرف کردن مسائل و مشکلات اقتصادی است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر اقتصاد را از دولت جدا نکنیم نمی‌توانیم به شاخص‌های توسعه برسیم خاطرنشان کرد: همان‌طور که در سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی تبیین شده است اساس حرکت ما باید نگاه به مردم باشد.

 وی با بیان اینکه حضور ستاد فرمان اجرایی حضرت امام(ره) در شهرستان راور در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است گفت: ستاد فرمان اجرایی حضرت امام(ره) مسیر توسعه را با رویکرد اقتصاد مقاومتی پیگیری می‌کند و مردم راور به حمایت و پشتیبانی برای توسعه نیاز دارند.

پورابراهیمی با تاکید بر اینکه حرکت‌های خوبی در حوزه توسعه اقتصادی توسط ستاد فرمان اجرایی حضرت امام(ره) در سال‌های اخیر انجام شده است تصریح کرد: برای اینکه دولت نتواند در این مسیر ورود پیدا کند باید مسیر جدیدی را دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه کاهش سهم دولت در اقتصاد به صورت ظاهری انجام شده است گفت: اقتصاد تنها به شکل اسمی از دولت جدا شده و به صورت محتوایی این اتفاق رخ نداده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردمی شدن اقتصاد یکی از ماموریت‌های ستاد فرمان اجرایی حضرت امام(ره) است، تصریح کرد: نگاه و رویکرد استاندار کرمان در عدم تمرکزگرایی در حوزه اقتصاد می‌تواند در کشور تاثیر بگذارد.

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولانی که به استان کرمان سفر می کنند، فضای کرمان را مثبت ارزیابی می‌کنند ابراز کرد: حرکت استاندار کرمان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی می‌تواند به عنوان یک الگو به سایر کشور ارائه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.