بیرجند- مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از اجرای طرح شوق زیارت در کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد و گفت: تا پایان امسال چهار هزار و 715 مددجوی استان به کربلای معلی و مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

طرح شوق زیارت در خراسان جنوبی اجرا می شود/ اعزام بیش از 4 هزار به عتبات عالیات و مشهد مقدس

به گزارش قدس آنلاین، رضا سلم‌آبادی شامگاه چهارشنبه در جشن جوان انقلابی در بیرجند، به ایام الله دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: در این ایام خاطرات انقلاب اسلامی در ذهن انسان تداعی می‌شود.

وی تجدید بیعت با شهدا و آرمان‌های امام خمینی(ره) را از وظایف مردم و مسؤولان دانست و بیان داشت: الگوگیری از آرمان‌های شهدا تنها با فرمان‌برداری و حرکت در مسیر ولایت محقق می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی بر لزوم تبیین دستاوردها و تفکرات انقلاب اسلامی به نسل جوان تأکید کرد و افزود: فرزندان ما باید بدانند که برای پیروزی انقلاب اسلامی چه خون‌ها ریخته شده و چه زحماتی کشیده شده است.

سلم‌آبادی اعلام کرد: جوانان مؤمن و انقلابی ویژگی‌ها و شاخصه‌هایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند را در رفتار و عمل خود ثابت کردند.

وی با اشاره به اینکه دختران و پسران این کشور ثابت کردند به مبانی اسلام و انقلاب اسلامی پایبند هستند، تبیین کرد: درحال حاضر مبارزه با استکبار توسط جوانان انقلابی صورت می‌گیرد و جوانان ما با بصیرت کامل گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی به اجرای طرح شوق زیارت توسط کمیته امداد اشاره کرد و توضیح داد: این طرح در راستای رساندن کمک‌های مردمی به نیازمندانی است که در حسرت زیارت مانده‌اند.

سلم‌آبادی با بیان اینکه در اجرای طرح شوق زیارت نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، شناسایی و ساماندهی می‌شوند، اعلام کرد: تا پایان امسال در قالب طرح شوق زیارت 3 هزار و 500 نفر به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی همچنین از اعزام هزار و 215 نفر به عتبات عالیات خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح شوق زیارت با هدف تقویت روحیه معنوی خانواده‌های تحت پوشش امداد و ترویج فرهنگ ناب ارتباط با اهل بیت(ع) اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.