ایلام- رئیس هیات مدیره باشگاه چوار۶۵ گفت: به دلیل شرایط نامساعد جوی در ایلام و تهران، بازی پیشکسوتان پرسپولیس تهران و چوار۶۵ لغو شد.

بازی پیشکسوتان پرسپولیس و «چوار»۶۵ لغو شد

حجت الله هاشم بیگی روز پنجشنبه در گفتکو با قدس آنلاین با بیان اینکه به دلیل شرایط نامساعد جوی و گرد و غبار، پروازهای امروز صبح فرودگاه ایلام لغو شدند، اظهار داشت: قرار بود پرواز تیم پرسپولیس در ساعت ۱۴:۴۵ در فرودگاه ایلام انجام شود که این پرواز به دلیل بارش برف در تهران و گردو خاک شدید ایلام لغو شد.

وی افزود: پس از مشورت با استاندارایلام، مدیرکل اداره ورزش و جوانان و اعضای هیاًت مدیره باشگاه پرسپولیس، مقرر شد این بازی مهم در روز سه شنبه هفته آینده( ۱۹ بهمن ماه) برگزار شود.

رئیس هیات مدیره باشگاه چوار۶۵ یادآور شد: از تمام نهادها، رسانه ها، ارگان ها و افرادی که نهایت تلاش خود را برای برگزاری این مسابقه در روز جمعه انجام دادند، تشکر می کنم و انشاءالله با کمک و همدلی همه آحاد مختلف مردم و مسئولان، این مسابقه مهم را در روز سه شنبه هفته آینده به طرز باشکوهی برگزار کنیم و یاد و خاطره شهداء را گرامی بداریم.

گفتنی است هواپیماهای رژیم بعث عراق ۲۳ بهمن ماه سال ۱۳۶۵ با بمباران زمین فوتبال شهر چوار از توابع شهرستان ایلام، تعداد ۱۵ نفر از ورزشکاران، مربیان و  تماشاگران از جمله «حسین هزاوه» بخشدار فقید چوار را در اوج مظلومیت به شهادت رساندند. ‌

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.