اراک-سردار صفوی با بیان اینکه افول قدرت آمریکا و اسرائیل حقیقتی محض است، افزود: شکست های پی در پی ایالات متحده در افغانستان، عراق و سوریه نشان از ضعف قوای نظامی و سیاست های سلطه طلبانه این کشور دارد و امروز همه جهان در مقوله ظلم ستیزی اتفاق نظر دارند.

افول قدرت آمریکا و اسرائیل حقیقتی محض است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین سردار سرلشگر سید رحیم صفوی روز پنجشنبه در اجتماع بزرگ رزمندگان استان مرکزی با عنوان یاران انقلاب در محل مصلی بیت المقدس اراک افزود: عزت و عظمت انقلاب اسلامی ایران در سایه مجاهدت های امام راحل، رزمندگان اسلام و رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری به دست آمده و مسئولان و دولتمردان نیز باید همواره خود را مدیون خون شهدا دانسته و با تمام توان در راستای آبادانی ایران اسلامی تلاش کنند.

وی اظهار کرد: استکبار جهانی برای تضعیف قوای نظامی ایران اسلامی و تامین امنیت اسرائیل جنایتکار، گروهک های تروریستی را در کشورهای عراق و سوریه سازماندهی کرده است، اما در این سیاست هم شکست خورد چرا که ملت و نیروهای مسلح ایران اسلامی بر اساس موازین اسلام و اهل بیت(ع) گام بر می دارند و فضل و عنایات الهی همواره پشتیبان این ملت است.

سردار صفوی اظهار کرد: پیشرفت های علمی و نظامی جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف فضایی، نانو و علوم پزشکی به جایگاهی رسیده است که کشور را ازهمه دنیا بی نیاز کرده است یادآور شد: فشارها و تحریم های استکبار جهانی ممکن است مشکلاتی برای کشور داشته باشد اما نمی تواند ملت ایران را از ادامه راه انقلاب اسلامی مایوس کند.

وی، دسترسی جوانان ایران اسلامی به دانش انرژی هسته ای، ماهواره سنجش از دور و موشک های حامل ماهواره را بخشی از دستاوردهای جوانان غیرتمند ایران اسلامی در بخش نظامی عنوان کرد.

مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: بیش از چهار میلیون از جوانان ایران اسلامی در دانشگاه های نقاط مختلف کشور مشغول به تحصیل هستند و ظرفیت دانشگاه های کشور از مرز ۸۰۰ هزار دانشجو فراتر رفته به طوری که پیش از انقلاب این ظرفیت تنها ۱۰ هزار دانشجو بود.

وی اضافه کرد: وجود شهدای گرانسنگی همچون سرداران نبیری، بختیاری و احمدی بیغش، حضور پاسداران استان مرکزی در قائله کردستان و آزادسازی محور بانه- سردشت، نمونه حضور فعال و گسترده مردم این خطه در جنگ تحمیلی است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در ادامه سخنان خود مردم را به حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه دعوت کرد و گفت: ملت ایران در این روز تاریخی یک بار دیگر عشق و علاقه خود را به آرمان های نظام اسلامی، شهدای گرانسنگ، امام راحل و مقام معظم رهبری به منصه ظهور می گذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.