ساری- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: میانگین مصرف سوخت مازندران حدود ۲۵ میلیون مترمکعب است که به دلیل برودت هوا تا ۲۹ میلیون مترمکعب افزایش یافته است.

مصرف گاز در مازندران ۴ میلیون مترمکعب افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، علی نبیان از افزایش مصرف سوخت گاز در مازندران تا ۲۹ میلیون متر مکعب به دلیل برودت هوا خبر داد و اظهار کرد: میانگین مصرف سوخت گاز در استان حدود ۲۵ میلیون متر مکعب است.

وی با بیان اینکه قطع گاز سی ان جی ها، کارخانه ها، ادارات و مراکز پرمصرف در دستورکار قرار گرفته، ادامه داد: هنوز گزارشی مبنی بر قطع گاز خانگی گزارش نشده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه برف و سرما حدود ۸۰درصد کشور را دربرگرفته است، افزود: با هدف مدیریت مصرف سوخت، گاز نانوایی ها نیز قطع شده و به سمت سوخت جایگزین هدایت شدند.

نبیان ضمن درخواست از مردم در صرفه جویی و مدیریت مصرف سوخت، گفت: شرایط ناپایدار جوی و سرما تا عصر روز شنبه در استان حاکم است و امیدواریم با مدیریت در مصرف سوخت از بحران خارج شویم.

وی درباره وضعیت جاده های استان با اشاره به زمینگیر شدن ۲۰۰ دستگاه خودرو در محور هراز و لغزنده بودن مسیرهای کوهستانی گفت: تمام تلاش بر این است که تردد را در محور هراز و سوادکوه برقرار کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.