بیرجند- امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: حضرت زینب (س) عاقل ترین عقیله بنی هاشم است که‌ بانویی عالم وعاقل بود و مشق و منطق این بانوی بزرگ منطق پیامبر بود.

مشق و منطق حضرت زینب (ع) منطق پیامبر بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ازبیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی ظهر جمعه در آیین نمازجمعه این شهرستان ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری (س) اظهار داشت: مردم باید در۲۲ بهمن دشمن شکن به هر شکلی انزجار خود را از امریکا و کسانی که‌ مردم یمن، لبنان و سوریه را می کشند اعلام کنند و به شکل‌های گوناگون به صحنه بیایند.

وی افزود: عدالت در ابعاد گوناگون به ویژه در ابعاد اجتماعی هویت جامعه است و هر کجا تبعیض وجود دارد با علی (ع) نسبتی ندارد.

امام جمعه شهرستان بیرجند به مناسبت‌های هفته اشاره و بیان کرد: یکی از این مناسبت‌ها روز پرستار است که‌ در این راستا مسئولان باید توجه وعنایت ویژه ای به پرستاران داشته باشند و پرستاران نیز باید طرح نظام سلامت را به درستی به پیش ببرند.

رضایی بیرجندی ۱۷ بهمن‌ماه را روز تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد و تصریح کرد: ما نظامی عقلانی داریم و مجمع با حفظ معیارهای دین است و به عنوان مشاوران امین رهبری عمل می کنند.

وی اعلام همبستگی نیروهای هوایی ارتش را از دیگر مناسبت‌های هفته دانست و خاطرنشان کرد: این فرزندان غیور و یاران امامت و ولایت با حضور خود در محضر امام (ره) کمر طاغوت را شکستند و این حرکت بسیار کوبنده‌ای بود.

امام جمعه شهرستان بیرجند یادآور شد: امروزه اگر ما این امنیت زیبا را در قلب دنیایی که‌ بسیار کشتار داده ایم مشاهده می کنیم از وجود این غیورمردان است و امیدواریم آنان سربازان خوبی برای ولی امر و امام زمان (عج) باشند.

رضایی بیرجندی با اشاره به شکستن حکومت نظامی اظهار داشت: امام خمینی (ره) شخصیتی بی نظیر و هدیه ای الهی برای ملت ایران بود که‌ انقلاب را طراحی کرد و با اجرایی کردن این طرح این انقلاب شکوهمند را به وجود آورد.

وی افزود: دشمن به دنبال اختلاف بین مسئولان و قوای سه گانه است بنابراین باید حواسمان جمع باشد و همه یکدل و همچنین یک‌صدا در خدمت رهبری باشیم.

امام جمعه شهرستان بیرجند با بیان اینکه دشمن تلاش می کند وحدت و همبستگی ما را بگیرد گفت: ما باید با یکدیگر متحد باشیم و با استقامت سرنوشت‌مان را تأیید کنیم.

رضایی بیرجندی با اشاره به اینکه رئیس جمهور جدید امریکا به اطرافیانش بی توجه است بیان کرد: این رئیس جمهور، ایران  را هدف گرفته و تحریم ها را می شکند و همچنین ملت ایران باید بدانند زمانی که‌ چیزی نداشتیم در مقابل کاخ شاه ایستادیم و امروز با داشتن امکانات فراوان و سامانه عظیم موشکی تنها همدلی و عشق می خواهد که‌ راه شهداء را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه اخلاص رهبری اجازه نمی دهد انقلاب صدمه ببینند افزود: همه ملت ایران باید در ۲۲ بهمن دشمن شکن با هر شکلی انزجار خود را از آمریکا و کسانی که‌ مردم یمن، لبنان و سوریه را می کشند اعلام کنیم و به شکل‌های گوناگون به صحنه بیاییم.

امام جمعه شهرستان بیرجند با بیان اینکه باید یقین بدانیم که‌ دشمنان چندروزی می توانند جولان پیدا کنند و پیروزشوند به شرط اینکه با هم متحد باشیم گفت: دشمن هدفش ایران است و ما باید بدانیم مرز ما تنها  درخوزستان نیست بلکه مرز ما در لبنان، سوریه و هرجایی که مظلومان عالم  حضور دارند است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.