اهواز- امام جمعه اهواز با اشاره به اهانت رژیم آل خلیفه به آیت الله عیسی قاسم گفت: به رژیم آل خلیفه تذکر می دهیم که جرقه انقلاب اسلامی ایران، اهانت به حضرت امام (ره) بود و اهانت به علمای شیعه قطعاً بدون جواب نخواهد ماند.

اهانت به علمای شیعه بدون جواب نمی ماند

به گزارش قدس آنلاین آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به برگزاری همایش تالاب ها گفت: تنها برگزاری اینگونه مراسم ارزشی ندارند بلکه باید این تصمیمات اجرایی شوند.

وی تصریح کرد: ما از مسئولین سخنرانی نمی خواهیم بلکه انتظار اقدامات عملی داریم.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز با اشاره به روز جهانی تالاب ها که روز گذشته در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: در این همایش یک سری پیشنهادهای عملی برای احیای تالاب های خوزستان که افتخاری برای کشور هستند، ارائه شد که امیدواریم جدی گرفته شود تا این تالاب ها منبع درآمدی برای مردم شوند.

وی افزود: این تالاب ها ثروت های عظیمی در زمینه، آبزیان، کشاوری، دامپروری و… هستند و اگر این تالاب ها فعال شوند می توانند هزاران نفر را مشغول کنند.

امام جمعه اهواز در ادامه با اشاره به یوم الله ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: این روز مظهر اقتدار و عظت ماست و با حضور در راهپیمایی این روز، قدردان آن باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.