۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
کد خبر: 500097

تیم‌های اوکلاهماسیتی و هیسوتون با درخشش گارد رأ‌س‌های خود، حریفان‌شان را در لیگ NBA شکست دادند.

امیدواری اوکلاهما در NBA با درخشش وستبروک

 به گزارش قدس آنلاین، صبح امروز (شنبه) در ادامه لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا موسوم به NBA، تیم اوکلاهماسیتی تاندر با درخشش گارد رأس خود، راسل وستبروک بر ممفیس گریزلیز در سالن چیساپیک انرژی غلبه کرد. وستبروک در این بازی با کسب ۳۸ امتیاز، ۱۲ پاس گل، ۱۳ ریباند و ۳ توپربایی برای بیست و پنجمین بار در این فصل و شصت و دومین بار در دوران حرفه‌ای خود تریپل دابل کرد. رکورد تریپل دابل در یک فصل متعلق به ویلت چمبرلین (۳۱) است که در فصل ۶۸-۱۹۶۷ ثبت شده است. مارک گسول هم ۳۱ امتیاز برای گریزلیز کسب کرد.

به نقل از تسنیم، تیم هیوستون راکتس با ۴۲ امتیاز و ۱۲ ریباند جیمز هاردن با اختلاف ۴ امتیاز بر میهمان خود شیکاگو بولز غلبه کرد. دو تیم در پایان ۴ کوارتر به تساوی ۱۰۸ بر ۱۰۸ رسیدند اما هیوستون در وقت اضافه اول ۱۳ بر ۹ پیروز شد. هاردن در این بازی از رکورد ۱۰ هزار امتیاز گذشت و بالاتر از یائو مینگ در جایگاه ششمین بازیکن امتیازآور تاریخ راکتس قرار گرفت.

در فاصله دو نیمه این دیدار از یائو مینگ، ستاره چینی پیشین تیم راکتس با حضور حکیم اولجوان، دیکمبه موتومبو و آدام سیلور تقدیر و پیراهن شماره ۱۱ راکتس برای همیشه بایگانی شد.

*نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

تورونتو ۹۴ – اورلاندو ۱۰۲

مینه سوتا ۱۰۸ – دیترویت ۱۱۶

ایندیانا ۱۰۶ – بروکلین ۹۷

لیکرز ۱۰۷ – بوستون ۱۱۳

شیکاگو ۱۱۷ – هیوستون ۱۲۱ (وقت اضافه نخست)

ممفیس ۱۰۲ – اوکلاهماسیتی ۱۱۴

میلواکی ۱۱۷ – دنور ۱۲۱

دالاس ۱۰۸ – پورتلند ۱۰۴

فینیکس ۱۰۵ – ساکرامنتو ۱۰۳

در پایان بازی‌های امروز تیم‌های کلیولند، بوستون و واشنگتن در صدر کنفرانس شرق و تیم‌های فیلادلفیا و بروکلین در قعر این کنفرانس هستند. در کنفرانس غرب هم گلدن استیت، سان آنتونیو و هیوستون صدرنشین هستند و لیکرز و فینیکس در انتهای جدول ایستاده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.