ایلام- معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: طرح های مناسبی در حوزه زیربنایی از جمله راه، آموزش و بهداشت در ملکشاهی در دست اقدام و یا بهره برداری است که نوید توسعه و پیشرفت همه جانبه این شهرستان تازه تاسیس است.

شهرستان ملکشاهی در مسیر توسعه همه جانبه قرار دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حشمت اله عسگری روز شنبه در حاشیه راه اندازی طرح های دهه فجر ملکشاهی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح های بسیار مهمی در حوزه زیربنایی، آموزشی و آبادانی ملکشاهی راه اندازی شده و یا در دست اقدام است که نشان می دهد این شهرستان روی مدار توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این شهرستان از ظرفیت ها و قابلیت های بسیار مهم و خوبی در حوزه های کشاورزی، توسعه باغ ها و دامپروری برخوردار است، افزود: با توسعه هر چه بیشتر این ظرفیت ها می توان شاهد جهش اقتصادی در این منطقه بود.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام یادآور شد: طرح های مناسبی در حوزه زیربنایی از جمله راه، آموزش و بهداشت در ملکشاهی در دست اقدام و یا بهره برداری است که نوید توسعه و پیشرفت همه جانبه این شهرستان تازه تاسیس است.

فرماندار شهرستان ملکشاهی نیز گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از ۳۰ طرح با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال در حوزه های مختلف عمران شهری، آموزش، راه و کشاورزی راه اندازی و یا کلنگ زنی می شود.

اسد قاسمی با اشاره به اینکه برای احداث و راه اندازی پروژهای مهم این شهرستان اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال تخصیص داده شده است، اظهار داشت: انتقال آب آشامیدنی از سد ایلام به شهرهای ارکواز، دلگشا و مهر، احداث دی کلینیک تخصصی، پروژه های راه سازی و واریانت جاده ای و گاز رسانی به روستاها از جمله پروژه های مهم در شهرستان ملکشاهی هستند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.