سرمربی بارسلونا از حضور مدافع و هافبک تیمش در دیدار برابر اتلتیکومادرید در کوپا دل ری مطمئن نیست.

وضعیت مبهم پیکه و رافینیا برای دیدار برگشت مقابل اتلتیکو مادرید

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از آس، بارسلونا شنبه در هفته‌ بیست و یکم لالیگا با سه گل اتلتیک بیلبائو را شکست داد. لوئیس  انریکه پس از بازی گفت‌: بازی برابر اتلتیک هیچ وقت آسان نیست. سعی کردیم از پرس بالای حریف عبور کنیم. فضاهای خالی را پیدا کردیم و توانستیم گلزنی کنیم. پس از آن راحت‌تر به کار خود ادامه دادیم. سپس قدرت جسمانی بازیکنان اتلتیک کاهش یافت. از نتیجه‌ بدست آمده خشنودیم. خوشحالم بازیکنان جنگنده ظاهر شدند. از تغییرات در ترکیب و عملکرد مثبت‌شان راضی هستم. سه امتیاز فوق‌العاده‌ را کسب کردیم.

سرمربی بارسلونا در ادامه افزود: آمار بازی شاید نشان از برتری مان می‌داد اما اگر گل نخست را دریافت کرده بودیم (ضربه لوییس گارسیا در ‌دقیقه سه دروازه‌ بارسا را لرزاند) باید نتیجه‌ را جبران می کردیم. اگر حریف خیلی بسته بازی می کرد کار برایمان سخت می‌شد.

انریکه در مورد آسیب‌دیدگی‌ رافینیا و جرارد پیکه اظهار کرد: پیکه ضربه دید و در پیشانی رافینیا جراحتی به وجود آمد. هنوز نمی دانم می‌توانند سه‌شنبه برابر اتلتیکومادرید در کوپا دل ری بازی کنند یا نه.

به نقل از ایسنا، سرمربی اسپانیایی در پایان درباره نیمار گفت‌: نیمار مثل همیشه ظاهر شد و فوق‌العاده‌ بود. عملکرد عالی از او دیدم. نیمار برای ما بازیکن خیلی مهمی به حساب می‌آید. هدفمان این است بازیکنان در هنگام پرس به همدیگر کمک کنند. مهاجمان اولین کسانی هستند که حریف را تحت فشار قرار می‌دهند. برای فتح عناوین باید خوب دفاع کرد. بسته نگه داشتن دروازه‌ امتیاز مثبتی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.