قم- سخنگوی جامعه روحانیت مبارزه با بیان اینکه تهاجم دشمن در عرصه‌های مختلف پایانی ندارد، گفت: قدرت نظامی ایران جرأت حمله را از دشمن گرفته و اینکه ترامپ به تکرار حرف‌های اوباما می‌گوید گزینه‌های نظامی بر روی میز است، یک بلوف سیاسی بیشتر نیست.

تهاجم دشمن در عرصه‌های مختلف پایانی ندارد/ قدرت نظامی ایران جرأت حمله را از دشمن گرفته است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم در سخنانی در مسجد زین‌العابدین قم، انقلاب اسلامی را پدیده‌ای بی‌نظیر در تاریخ بیان کرد و اظهار داشت: این ایام فرصت خوبی برای آن است که آموزه‌های دینی برای اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان بازخوانی شود.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارزه با تأکید بر اینکه باید نسل اول انقلاب تشریح‌کننده واقعیت‌های انقلاب برای نسل سوم و چهارم باشند، افزود: امام راحل با نقش کلیدی که در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند نقطه ثقل مهمی در انقلاب اسلامی بودند.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی ادامه همان مسیر امام حسین(ع) است، خاطرنشان کرد: ایستادگی در برابر استکبار جهانی از سوی مردم ایران آن‌هم با دست‌های خالی الگوگیری از قیام امام حسین(ع) است.

مصباحی‌مقدم بیان کرد: خدمات‌رسانی به مردم در دوران رژیم شاهنشاهی بسیار ضعیف بود و مردم با مشکلات فراوانی دست‌وپنجه نرم می‌کردند اما امروز شاهد آن هستیم که امکانات و خدمات حتی در دورترین نقاط کشورمان ایجاد شده است.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارزه و ریشه‌کن کردن آموزه‌های دینی اسلام را از اهداف اصلی دشمن دانست و افزود: این هدف با تجهیزات پیشرفته و نیروی انسانی فراوانی در حال انجام و پیگیری است از همین رو باید به مقابله دشمنی برویم که تا بن دندان‌مسلح است.

وی غنی‌سازی ۲۰ درصدی را شبه معجزه‌ای برای نظام اسلامی بیان کرد و اظهار داشت: این غنی‌سازی حاکی از جایگاه علمی کشورمان است و کشورهای استکباری جهان با نگاهی به جایگاه علمی ایران در سطح جهانی و منطقه پای میز مذاکره آمدند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارزه افزود: سیاست‌های ترامپ اختلافات جدی در غرب به‌وجود آورده است و ادامه این درگیری‌ها ثمرات و نتایج مطلوبی برای نظام اسلامی به دنبال خواهد داشت.

مصباحی‌مقدم بیان کرد: جای تعجب است که چرا برخی از دولت‌مردان به خارج از کشور امید بسته‌اند به‌جای آنکه به ظرفیت‌های داخلی و اصول اقتصاد مقاومتی توجه داشته باشند، از همین رو نباید فرصت‌های داخلی را از دست داد و به‌جای سرمایه‌گذاری‌های خارجی باید از فرصت‌های داخلی استفاده خوبی داشت.

وی با اشاره به توان موشکی ایران گفت: قدرت نظامی ایران جرأت حمله را از دشمن گرفته و اینکه ترامپ به تکرار حرف‌های اوباما می‌گوید گزینه‌های نظامی بر روی میز است، یک بلوف سیاسی بیشتر نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بابیان اینکه انقلاب اسلامی الگوی موفقی برای کشورهای مسلمان منطقه است، افزود: تسلیم دشمن و کوتاه آمدن از آرمان‌های انقلاب، تکیه‌ بر ظرفیت‌های خارجی و هم پیوندی با دیگران از مؤلفه‌های ضعف است درحالی که برخی از این مؤلفه‌ها به‌عنوان مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی یاد می‌کنند.

مصباحی‌مقدم با اشاره به رشادت‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: باید سیره زندگانی شهدای این دوران برای اقشار مختلف مردم الگوبرداری شود تا بتوان به سمت تعالی و پیشرفت رهنمون شد. انقلاب اسلامی، فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) است اما کشورهای مختلف دنیا به‌دنبال آن هستند که چهره رحمانی اسلام را خشن نشان دهند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارزه هدف اصلی دشمن را ریشه‌کن کردن دین بیان کرد و گفت: تهاجم دشمن در عرصه‌های مختلف پایانی ندارد و ما باید برای مقابله با دشمنان با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای و احیای فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص)، به مقابله با آن‌ها برویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.