۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 501036

هرکدام از متهمین نیز در جایگاه خود ایستادند و در اظهاراتی عجیب مدعی شدند که این خانم خودش راضی به رابطه بوده است و خودش با پای خودش به مزرعه ما آمد.

نقشه شیطانی ۶مرد برای دختر جوان

قدس آنلاین - دختر جوانی که طی یک سناریوی سیاه، گرفتار ۶مرد شده بود پس از حضور در دادگاه دماوند از این افراد شکایت کرد. با توجه به اینکه این دختر جوان از این افراد به اتهام آدمربایی و تجاوز شکایت کرده بود پس از تبرئه شدن متهمان از بابت تجاوز و در صورت محرز شدن رابطه، پرونده برای رسیدگی در زمینه آدمربایی صورت گرفته به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. 

صبح دیروز بود که پرونده پس از صدور حکم برای این شش نفر به اتهام آدمربایی، برای تأیید به دیوان عالی کشور فرستاده شد.رسیدگی به این پرونده از اواخر شهریور ماه سال گذشته و در جریان طرح شکایت دختری جوان از شش مرد در زمینه تجاوز آغاز شد.

این دختر جوان زمانیکه در برابر قضات دادگاه دماوند قرار گرفت این گونه مدعی شد که چند روز پیش چند مرد جوان مرا به مزرعه ای متروک برده و در آنجا مورد تجاوز قرار دادند. در جریان شکایت این دختر جوان تحقیقات برای شناسایی و بازداشت متهمین آغاز شد تا اینکه با بازداشت شدن تمامی متهمین، این افراد در دادگاه دماوند محاکمه شدند و هرکدام به صورت جداگانه به شلاق و بعضی از آن‌ها به حد محکوم شدند اما در نهایت با شکایت دوباره دختر جوان از این افراد در زمینه آدمربایی با توجه به اینکه آدمربایی صورت گرفته از تهران آغاز شده بود پرونده برای رسیدگی در این مرحله به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

پس این بار این پرونده در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی و مستشار قاضی تولیت مورد بررسی قرار گرفت که پس از قرائت پرونده، شاکی در جایگاه مربوطه قرار گرفت و به این شرح به شکایت خود پرداخت: چند وقت پیش بود که در حال رفتن به خانه بودم. در مسیر توسط چند مرد مورد مزاحمت قرار گرفتم و بعد از اینکه به آن‌ها بی محلی کردم آن‌ها مرا توسط خودروی نقلیه شان ربودند.

این متهمان مرا به مزرعه ای متروک در بومهن برده و در آنجا مورد تجاوز قرار دادند که در نهایت به من ضربه روحی سنگینی وارد شد و پس از گذشت چند روز تصمیم گرفتم که برای شکایت به دادگاه بیایم. این را می پذیرم که کار اشتباهی کرده ام چرا که دیر برای شکایت به دادگاه رفتم اما از محضر دادگاه می خواهم که به اتهام این افراد که چنین ساده و برای رسیدن به نیت شومشان از من سوءاستفاده کرده‌اند رسیدگی کنید.

پس از این هرکدام از متهمین نیز در جایگاه خود ایستادند و در اظهاراتی عجیب مدعی شدند که این خانم خودش راضی به رابطه بوده است و خودش با پای خودش به مزرعه ما آمد.

در نهایت و با دلالت بر مدارک موجود در پرونده بالاخره متهمان این پرونده به اتهام آدمربایی صورت گرفته به پنج سال حبس محکوم شدند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.