بیرجند- مدیر حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه شعار امسال حوزه را حوزه انقلابی، اندیشه وعمل نامگذاری تا اندیشه‌های انقلاب تحقق یابد،گفت: ما به دنبال ارتقاء توسعه تحول هستیم که این امر نیازمند همکاری همه مسئولان است

نباید از فضای مجازی فرار  کنیم/ ارتقاء و توسعه حوزه ها نیازمند همکاری همه مسئولان است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید مصباح عاملی شامگاه دوشنبه در دیدار با طلاب خراسان جنوبی اظهار داشت: شعار امسال حوزه را انقلاب، اندیشه وعمل گذاشتیم تا اندیشه های انقلابی تحقق یابد.

وی افزود: ما به دنبال ارتقا، توسعه، تحول هستیم و برای این امر نیازمند همکاری همه مسئولان حوزه‌های علمیه هستیم.

مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: باید همه مسئولان اجرایی برای ایجاد تحول در امور کارها تلاش کنند وازابتدای سال آینده آموزش‌های حوزه علمیه را وارد عرضه فضای مجازی می‌کنیم.

عاملی افزود: دشمن برای از بین بردن حکومت دینی میلیون‌ها پیام،تصویر،منتشر می‌کند و نباید در صحنه جنگ با دشمن در فضای مجازی شانه خالی کنیم.

وی اظهارداشت: زمینه‌های سخت افزاری، نرم افزاری برای ورود به این عرصه طراحی و از ابتدای سال آینده از آموزش‌های حوزه علمیه برای ورود به فضای مجازی انتقال داده می شود.

مدیر حوزه علمیه خراسان گفت:هدف دشمن در فضای مجازی مبارزه با اسلام وفرهنگ ناب اسلامی است و ورود به فضای مجازی به این معنا است که با تمام قوا برای مقابله با دشمن باشیم و تبلیغات آنها را خنثی کنیم.

عاملی افزود: فرار از فضای مجازی فرار از ضعف است که باید برای مقابله با دشمن در فضای مجازی آمادگی لازم را کسب کنیم.

مدیرحوزه علمیه خراسان  با بیان اینکه باید در وهله نخست تحول در روحانیت ایجاد کنیم گفت: مسئولیت و رسالتی که مقام معظم رهبری بر دوش ما گذاشته باید کوچک ترین طلبه را وارد عرصه تحول کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.