اصفهان- مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از کمک معلمان نیکوکار اصفهانی به دانش آموزان نیازمند این استان در قالب طرح های اکرام ایتام و محسنین خبر داد .

معلمان نیکوکار  اصفهان ۱۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به دانش آموزان نیازمند کمک کردند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، حمیدرضا شیران اظهارکرد: تاکنون چهار هزار و ۴۱۳ معلم نیکوکار اصفهانی در قالب طر ح اکرام ایتام و ۹۷۸ معلم در قالب طرح محسنین از ۲۵ هزار دانش آموز بی سرپرست و از کار افتاده این استان حمایت کردند.

وی بابیان اینکه این معلمان نیکوکار، ۱۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به دانش آموزان نیازمند استان کمک کردند، افزود: خرید مسکن، لوازم التحریر، مشاوره های تحصیلی، تهیه کالاهای خدماتی، فرهنگی و آموزشی و پرداخت هزینه های در مان از جمله کمک های غیرنقدی این معلمان نیکوکار بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان تصریح کرد: از ابتدای امسال هم خیران نیک اندیش استان با پرداخت۱۴۱میلیارد و۵۰۰میلیون ریال به هفت هزار و ۱۴۹یتیم در قالب طرح اکرام ایتام و با پرداخت ۳۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قالب طرح محسنین به دانش آموزان بی بضاعت و یتیم کمک کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.