تبریز- امام جمعه تبریز گفت: مردم کشورمان امسال پرشورتر از سال‌های قبل با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، جواب یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور تازه‌کار آمریکا را خواهند داد.

مردم ۲۲ بهمن جواب یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا را خواهند داد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله مجتهدشبستری در یادواره شهدای بخش ممقان که در مسجد امیرالمومنین علیه السلام برگزار شد، اظهار داشت: مردم کشورمان امسال پرشورتر از سال‌های قبل با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، جواب یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور تازه‌کار آمریکا را خواهند داد و ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار را فریاد خواهند زد.

نماینده ولی فقیه در تبریز با اشاره به تهدیدات روزهای اخیر ترامپ، ابراز داشتند: سخن از تهاجم نظامی آمریکا به ایران فقط بلوف سیاسی و ارعاب توخالی است چرا که دشمنان انقلاب می‌دانند اگر کوچک‌ترین تعرضی به مرزهای کشورمان بکنند با پاسخ سخت و پشیمان کننده ایرانی‌ها روبه‌رو خواهند شد.

امام جمعه تبریز، ایران را مستقل‌ترین و امن‌ترین کشور دنیا خواند و خاطرنشان کرد: شرایط کنونی کشورمان و حضور مقتدرانه انقلاب اسلامی در عرصه بین‌المللی به مذاق غربی‌ها خوش نیامده است و آنها تلاش می‌کنند از هر طریق ممکن به خصوص جنگ نرم، به پیکره اجتماعی ایران ضربه وارد کنند.

آیت الله مجتهدشبستری با بیان اینکه امروز فضای مجازی به تهدید و مصیبت برای کشورمان تبدیل شده است، تاکید کرد: اگر مدیریت درستی در این فضا اعمال نشود، برای جوانان به شدت آسیب‌زا خواهد بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، یکی از علت‌های افت علمی کشور در سال‌های اخیر را مدیریت نشدن فضای اینترنت برشمرد و گفت: فضای مجازی موجب شده اوقات دانشجویان و دانش‌آموزان به جای اختصاص یافتن به تحقیق و مطالعه، در شبکه‌های اجتماعی بی‌محتوا و گاه مسموم تلف شود، شرکت جوانان در نمازجمعه، مجالس علمی و محافل قرآنی خنثی کننده جنگ فرهنگی دشمنان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.