خرم آباد- نماینده ولی فقیه در استان گفت: امنیت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران آنقدر مهم است که همواره مورد غبطه دشمنان خارجی و بیگانگان بوده است.

امنیت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران، مورد غبطه دشمنان خارجی و بیگانگان است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله سید احمد میرعمادی ظهر سه شنبه در دیدار با نیروهای مسلح استان به مناسبت ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: ۱۹ بهمن ماه یکی از مناسبت های تاریخی انقلاب و تصویر ثابت و ماندگاری از حماسه آفرینی های نیروی هوایی ارتش در انقلاب اسلامی ایران است.

وی بیعت همافران با امام بزرگوار را نشانه شجاعت و شهامت نیروهای ارتش دانست و عنوان کرد: اینکه مجموعه عظیم نیروهای دریایی برخیزند و با انظباط در محل ملاقات امام حاضر و با ایشان بیعت کنند کار بسیار شجاعانه ای بود که نشانه ایمان و عمق ارادت ارتش جمهوری اسلامی ایران نسبت به ایران، امام راحل و روحانیت بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را مقوله امنیت و اقتدار دانست و بیان داشت: این دستاورد آنقدر بزرگ است که تمام دشمنان دست به دست هم داده و می خواهند این دستاورد نظام را خدشه دار کنند.

وی اولین مولفه اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران را بعد دینی، معنوی و مردمی آن دانست و تصریح کرد: این امر قدرت آفرین و امنیت بخش است زیرا اسلام به معنای آرامش بخشی، تسلیم و سلامت است.

رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا به خیال خود ایران را تهدید می کند نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد به نقش مردم در صحنه های گوناگون انقلاب اشاره کرد و گفت: مردم هرکجا که باشند منشا قدرت و پشتیبان نظام هستند و تا زمانی که مولفه اقتدار ملت وجود داشته باشد دشمن نمی تواند در مقابل ملت ایران کاری انجام دهد.

آیت الله میرعمادی در ادامه بیان داشت: رئیس جمهور تازه به دوران رسیده، نارس و ناپخته آمریکا می گوید ما ایران را تهدید می کنیم و این در حالیست که امام خمینی (ره) ۳۸ سال پیش فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی افزود: روزی که آمریکا ابر قدرت بود هیچ غلطی نتوانست بکند و اکنون که در درون این کشور افراد زیادی با رئیس جمهور وقت آن مخالف هستند و دنیا علیه آن تطاهرات می کند می خواهند ایران را تهدید کنند؟

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: آمریکا طی این سال ها اقداماتی مانند حمله به هواپیمای مسافربری، ترور دانشمندان هسته ای، ایجاد ناامنی در داخل کشور، تحمیل ۸ سال جنگ، تحریم و دادن مجهزترین سلاح ها به منافقین و گروه های تروریستی را انجام داده و آیا با این اقدامات ملتی را می ترساند که شهادت مایه افتخارش است؟

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه انقلاب ما از یک اقتدار معنوی که ریشه در دین، معنویت و مردم دارد برخوردار بوده، تصریح کرد: رئیس جمهور وقت آمریکا باید برگشته و از ابتدا نیروها و تجهیزات نظامی خود را تست کرده و بعد از آن عرض اندام کند. وی با اشاره به اینکه ملت ایران بعد از انقلاب اسلامی ۳۷ سال است که شعار مرگ بر آمریکا سر می دهد، عنوان کرد: در زمان دفاع مقدس ما از ۴۵ کشور اسیر گرفتیم و یادمان نرفته فرستاده های آمریکا برای آزادی بعضی از اسرای کشورهای دیگر واسطه می شدند و هنگامی که در جنگ پیروز شدیم مرتب فرستاده های نظامی آمریکا به ایران می آمدند و خواستار آزادی اسیرها بودند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد دومین مولفه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی را عدالت خواهی دانست و اظهار داشت: یکی از ارکان انقلاب اسلامی ایران مبارزه با ظلم، استکبار ستیزی و عدالت خواهی است که این روحیه را مردم دنیا دوست دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.