شهرکرد- در هشتمین روز از دهه فجر و با حضور ایرج حسینی صدرآبادی قائم مقام معاون پارلمانی ریاست جمهوری بخش های مادران پرخطر، رادیولوژی، و مراقبت های ویژه نوزادان افتتاح شد.

بخش مادران پرخطر و مراقبت نوزادان بیمارستان هاجر شهرکرد افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رییس بیمارستان هاجر شهرکرد ظهر سه شنبه در این مراسم گفت: بخش مادران پرخطر در محیطی به مساحت ۵۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال ساخت و تجهیز شد. 

بهرام خرم تعداد تخت های فعال این بخش را ۲۶ تخت اعلام کرد و گفت: با افتتاح این بخش ارائه خدمات به مراجعه کنندگان بیش از توان و ظرفیت کادر درمانی بیمارستان می باشد، اما کیفیت خدمات تا حد بالایی ارتقا می یابد
وی افزود : بخش رادیولوژی بیمارستان نیز با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال افتتاح و به دستگاه های بروز رادیولوژی، سونوگرافی و ماموگرافی تجهیز شد.

خرم اعتبار هزینه شده برای بهسازی و تجهیز بخش مراقبت های ویژه نوزادان  بیمارستان هاجر را ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این بخش با محدودیت شدید تخت مواجه بود که با اجرای طرح تحول نظام سلامت و اختصاص اعتبار به بیمارستان بهسازی شد
وی خاطر نشان کرد: بخش ویژه نوزادان آماده ارائه خدمات مراقبت های ویژه به نوزادان تازه متولد شده تا ۲۸ روز پس از تولد است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.