معاون اقتصادی شهردار مشهد گفت: پارکینگ طبقاتی عمومی ابن سینا همزمان با ایام الله دهه فجر افتتاح می شود.

افتتاح پارکینگ طبقاتی عمومی ابن سینا در دهه فجر/ مشکل ترافیک اطراف بیمارستان امام رضا(ره) رفع شد

قدس آنلاین - محمدرضا مزجی در مورد اقدامات صورت در دوره مدیریت شهری اظهار کرد: دوره فعلی مدیریت شهری اهتمام زیادی در ایجاد پروژه های مشارکتی به ویژه در حوزه های زیرساختی داشته است.

وی با اشاره به نهضت پارکینگ سازی در مشهد افزود: یکی از نیازهای اصلی کلانشهر مشهد مقدس با توجه به حجم بالای تردد خودرو و ترافیک زیاد ایجاد پارکینگ به ویژه در هسته مرکزی شهر است که برنامه ریزی ویژه ای برای آن در این دوره صورت گرفته است.

معاون اقتصادی شهردار و رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری مشهد با اشاره به افتتاح پارکینگ زیتون در اوایل سال جاری تصریح کرد: پارکینگ ابن سینا دومین پروژه درحوزه پارکینگ سازی است که در سال جاری به بهره برداری می رسد.

مزجی عنوان کرد: پارکینگ ابن سینا که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بخش خصوصی در بیمارستان امام رضا(ع) ساخته شده و طی چند روز آینده افتتاح خواهد شد یکی دیگر از پروژه های موفق مشهد در دوره فعلی مدیریت شهری خواهد بود.

معاون اقتصادی شهردار مشهد زیربنای این پروژه را ۴۰هزار متربع اعلام کرده و افزود: در این پروژه که در هشت طبقه ساخته شده، فضای مهمانپذیر برای پذیرایی و استراحت همراهان بیماران نیز پیش بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.