شهرکرد- قائم مقام معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ایجاد اشتغال نیازمند آموزش در مدارس از دوران ابتدایی و ایجاد خلاقیت و ایده کار می باشد.

ایجاد اشتغال نیازمند آموزش در مدارس، خلاقیت و ایده کار است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ایرج حسینی صدرآبادی بعد از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح کارخانه آرد توکل هفشجان گفت: همه دستگاه‌های دولی با کمبود اعتبار مواجه هستند که این امر باعث تشویق به طرف بخش خصوصی شده است.

قائم مقام معاون پارلمانی رئیس جمهور تأمین امنیت سرمایه‌گذار را ضروری دانست و افزود: این امنیت با حمایت دولت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی تحقق می یابد.

حسینی صدرآبادی با بیان اینکه حمایت از بخش خصوصی یکی از برنامه‌های ویژه دولت است تصریح کرد:کشور ایران از نظر ساختاری با محدودیت های چشمگیری روبه رو هستیم اما باید با تلاش زمینه جذب سرمایه‌گذار، افزایش اعتبار و ایجاد اشتغال را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش دولت و همکاری مجلس قوانینی برای حمایت از سرمایه‌گذاران پیش‌بینی خواهد شد.

حسینی صدرآبادی اظهار کرد: امروزه یکی از سیاست‌گذاری‌های دولت این است که اعتبار قوانین و مقررات با میزان حمایت از سرمایه‌گذاران مشخص می‌شود.

وی حمایت از سرمایه‌گذار، حمایت از کسب و کار سالم و ایجاد اشتغال را از مهمترین سیاست‌های دولت برشمرد.

قائم مقام معاون پارلمانی رئیس جمهور در خصوص ایجاد زمینه های اشتغال گفت: قطعاً دولت به تنهایی نمی‌تواند در این زمینه فعالیت کند زیرا که وظیفه دولت سیاست‌گذاری در سطح کلان می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.