مشهد- فرمانده انتظامی خراسان رضوی از آمادگی کامل پلیس برای برقراری نظم و امنیت کامل حماسه مردمی در روز ۲۲ بهمن ماه و همچنین اعمال محدودیت های ترافیکی خبر داد.

خیابان های مشهد با محدودیت های ترافیکی روبروست

به گزارش قدس آنلاین، سردار بهمن امیری مقدم درخصوص اعمال تمهیدات ویژه ترافیکی در شهر مقدس مشهد گفت: از ساعت یک بامداد بیست و دوم بهمن ماه در اطراف میدان ۱۵ خرداد، طول خیابان امام رضا(ع) تا میدان بیت المقدس و اطراف میدان بسیج و میدان بیت المقدس تا مسافت ۵۰ متر به خیابان‌های مجاور از پارک هرگونه وسایل نقلیه جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی افزود: در روز ۲۲ بهمن نیز از تردد وسایل نقلیه در بولوار جمهوری اسلامی تا میدان ۱۵ خرداد، تقاطع نخریسی، طول خیابان فدائیان اسلام تا میدان ۱۵ خرداد، تقاطع چهارراه بی سیم در طول خیابان بهار تا میدان بسیج، بولوار خرمشهر تا میدان ۱۵ خرداد، تقاطع خیابان اندرزگو تا میدان بیت المقدس جلوگیری به عمل خواهد آمد.

سردار امیری مقدم با اعلام این مطلب که در شهرستان‌های استان نیز، در مسیر راهپیمایی محدودیت‌های ترافیکی به اجرا گذاشته می‌شود از شهروندان خواست همچون گذشته با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی همکاری داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.