گناباد-همزمان با هشتمین روز دهه فجرانقلاب اسلامی هفت طرح عمرانی در شهرستان گناباد به بهره برداری رسید.

بهره برداری از هفت طرح عمرانی در شهرستان گناباد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ظهر سه شنبه در هشتمین روز دهه فجر با حضورمسولین  استان ومحلی گناباد هفت طرح عمرانی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

 برای اجرای این طرحها  شامل خانه های عالم و خانه های بهداشت روستاهای فودنجان و بیهود، طرح تامین آب و یادمان شهدای روستاهای روچی و سقی، مخازن و ایستگاههای پمپاژ، طرح تامین آب رسانی روستایی، طرح برق رسانی به روستاهای بخش کاخک، عملیات اجرایی اصلاح و بهسازی شبکه آبرسانی و احداث مخزن آب روستای فودنجان بخش کاخک در مجموع ۱۴ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال هزینه شده است.

معاون نظارت و بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی نیز در این مراسم مهمترین دستاورد دولت را افزایش ۴، ۱ درصدی شاخص برخورداری روستاهای استان از آب شرب بهداشتی، تکمیل ۳۰ درصد مجتمع های آبرسانی نیمه تمام، افزایش ۱۱ درصدی پیشرفت فیزیکی طرحهای نیمه تمام و افزوده شدن ۲۳ روستا با بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت به روستاهای برخوردار از نعمت آب شرب و بهداشتی ذکر کرد.

نورالله قائمی،  گفت: ۹۲ درصد جمعیت روستایی استان خراسان رضوی زیرپوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارند و این استان با ۲۵۲۴ روستای زیرپوشش و ۵۶۹ هزار و ۹۲۸ مشترک رتبه نخست مشترکان آب و فاضلاب روستایی را در کشور به خود اختصاص داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.