اردبیل- معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت:‌ دیگر زمان دیوارکشی بین ملت‌ها به پایان رسیده و سخنان و سیاست‌های رئیس جمهور آمریکا در ارتباط با جلوگیری از ورود اتباع ۷ کشور مطابق با قوانین بین‌المللی نیست.

زمان دیوارکشی بین ملتها گذشته است/  محدویت ورود برای  اتباع سایر کشورها به آمریکا مطابق با قوانین بین‌المللی نیست

به گزارش قدس آنلاین، شهیندخت مولاوردی اظهار داشت: دیگر زمان دیوارکشی بین ملتها به پایان رسیده و سخنان و سیاست‌های رئیس جمهور آمریکا در رابطه با جلوگیری از ورود اتباع ۷ کشور از جمله ایران مطابق با قوانین بین‌المللی نیست و باید ترامپ در سیاستهای خود تجدید نظر کند.

وی با بیان اینکه  هم اکنون نیز دادستانی آمریکا با سخنان رئیس جمهور مبنی بر جلوگیری از ورود اتباع ایرانی و ۶ کشور به آمریکا موافق نکرده است، افزود: در حال حاضر با توجه به سیاست‌های دادستانی آمریکا مشکلی در ورود اتباع ایرانی به آمریکا وجود ندارد و این مشکل فعلا برطرف شده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده  با اشاره به اینکه مهم‌ترین اولویت ایران تعامل با کشورهای دنیاست، گفت: در این زمینه دولت یازدهم گفت‌وگوهای دوجانبه را مبنای کار خود قرار داده و بعد از فعالیت دولت یازدهم گره‌گشایی زیادی در رابطه با تعامل خارجی ایران انجام شده است.

مولاوردی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا باید در سیاست‌های خود مبنی بر جلوگیری از ورود اتباع ۷ کشور به آمریکا تجدید نظر کند، تصریح کرد: دیگر زمان این حرفها و سخنان نیست چرا که ملت ایران همیشه تعامل را مبنای کار خود قرار داده و در صورتی که از این تعاملها سوء استفاده شود بی‌شک ملت ایران حرفهای زیادی برای گفتن دارند.

وی بیان کرد: مذاکرات برجام برای ایران دستاوردهای بسیار خوبی داشت که از جمله این دستاوردها برداشته شدن تدریجی تحریم‌ها در بخشهای حمل و نقل و بانکی است که انتظار می‌رود کشورهای۱+۵ از جمله آمریکا در رابطه با برجام بدعهدی نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.