جیرفت- بسیج دانشجویی جیرفت در نامه سرگشاده به دستگاه قضایی این شهرستان نوشت: عده‌ای خائنانه سعی در خاموش شدن اختلاس در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت را دارند.

برخی به دنبال سرپوش گذاشتن بر اختلاس دانشگاه پزشکی جیرفت هستند

به گزارش قدس آنلاین، در پی اختلاس در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و گذشت ۴۰ روز از این ماجرا، شورای تبیین و مواضع بسیج دانشجویی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد نامه سرگشاده‌ای خطاب به احمدعلی انجم‌روز رئیس دادگستری شهرستان جیرفت منتشر کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی طی عمر مبارک خویش هیچ‌گاه از رویارویی با خطرات سیاسی و فرهنگی نیاسوده و مقاومت پیروزمندانه در برابر انواع تهدیدهای داخلی و خارجی، این شجره طیبه را واجد ریشه‌هایی مستحکم، پیکره‌ای سترگ، رویش‌های بالنده و دستاوردهای بی‌پایان کرده است.

در این نامه تاکید شده است: با این وجود، موج اخیر «افشای مفاسد اقتصادی برخی از کارگزاران نظام» در قامت یک تهدید جدی، عنصر کلیدی «اعتماد» به نظام اسلامی را نشانه گرفته که سهل‌انگاری و بی‌عملی در مبارزه با آن، موجب وارد آمدن خسارات جبران‌ناپذیر به سرمایه بنیادین نظام، یعنی «مردم» می‌شود.

این بیانیه تصریح می‌کند: از همین‌رو بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت، براساس وظیفه امر به معروف و نهی از منکر و مطالبه‌گری ماحصل رصد و تحلیل خود را از وقایع اخیر، دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در نشست قریب‌الوقوع با حضرت عالی و مجموعه قضایی شهرستان جیرفت تقدیم می‌کند.

بیانیه بسیج دانشجویی جیرفت و عنبرآباد خاطرنشان می‌کند: چنانچه از اعلام نامشروع اختلاس از بیت‌المال مسلمین و حق سلامت مردم در این دانشگاه قریب به ۴۰ روز می‌گذرد، افکار عمومی را به شدت ملتهب و مشوش ساخت در این مدت، عده‌ای خائنانه سعی در خاموش شدن این اقدام زشت دارند.

در این بیانیه عنوان شده است: عده‌ای نابخردانه مسأله را به یک دعوای شخصی یا جریانی فرو کاستند در این میان دلسوزان حقیقی نظام اسلامی از علما، ائمه جمعه جنوب کرمان، جنبش دانشجویی، اصحاب رسانه که تبعات ویرانگر اصل موضوع و مهم‌تر از آن اطاله بررسی توسط نهادهای نظارتی و قضایی را تذکر دادند و با تکرار مطالبه‌ حقوق تضعیف شده مردم تا عَلَم عدالت و عدالتخواهی را به سهم خود برافراشته نگاه دارند.

در این بیانیه متذکر شده است: آیا خسارات ناشی از مرور زمان در روند بررسی فساد اخیر که مستقیماً بر افکار عمومی و اعتماد مردم به نظام اسلامی وارد آمده به اندازه‌ای نبوده که رأساً موضوع را تا سر حد مجازات خاطیان و مختومه شدن پرونده تعقیب کنید؟!!!

این بیانیه می‌افزاید: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب با این عنوان که «در امر مبارزه با فساد نباید هیچ تبعیضی دیده شود و هیچ‌کس و هیچ نهاد و دستگاهی نباید استثنا شود و هیچ شخص یا نهادی نمی‌تواند با عذر انتساب به این جانب یا دیگر مسؤولان کشور خود را از حساب‌کشی معاف بشمارد».

در پایان این بیانیه آمده است: ما دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های شهرستان جیرفت با پیگیری مجدانه تا رسیدن به نتیجه مطلوب به‌عنوان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر از شما عالی‌ترین مقام قضایی در شهرستان جیرفت تقاضا داریم با سرلوحه قراردادن رهنمودهای اساسی و ارزشمند رهبر معظم انقلاب از هیچ تلاشی در راستای اجرای عدالت و مبارزه قاطع و تقوامدارانه با عوامل و ریشه‌های این فساد دریغ نکنید و برخی‌ها بدانند، ما انقلابی‌های جوان با نگاهی بصیر به مطالبه‌گری‌ خود ادامه می‌دهیم و نمی‌گذاریم، دستورات صریح رهبر معظم انقلاب بر روی زمین بماند و پرونده اختلاس از سلامت مردم جنوب کرمان در پیچ و خم‌های اداری به فراموشی سپرده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.