گیلان- احزاب، نهاد ها و سازمان های مختلف استان گیلان با صدور بیانیه های جداگانه ضمن دعوت از مردم برای حضور هرچه با شکوه تر در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن بر پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کردند.

بیانیه احزاب، نهاد ها و سازمان های مختلف استان گیلان برای حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن

بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان گیلان

دهه فجر طلیعه صبح آزادی و ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی نور بر تاریکی و غلبه ایمان و اعتقاد مردم آزاده بر استبداد و طاغوت زمان مبارک باد.

اهداف انقلاب اسلامی ایران، ایجاد و بسط آزادیهای سیاسی و توسعه و پیشرفت همه جانبه برای ملت ایران بود که با پیروزی آن، بسان نورامیدی بر دل های مظلومان عالم تابید و چونان درختی سایه گستر بر جهانیان تاثیر گذاشت. دهه فجر امسال که در فقدان آیت الله هاشمی یکی از یاران و همراهان اصلی انقلاب در حال سپری شدن است، بهترین موقعیتی است که از فضای عاطفی و معنوی تکریم و تجلیل از ایشان استفاده کنیم و دغدغه همیشگی ایشان و سایر دلسوزان نظام برای همبستگی، همدلی، رفع کدورت‌ها و رفتن به سوی آینده ای روشن را محقق ساخته تا بتوانیم فضای آشتی ملی را در کشور حکم‌فرما کرده و زمینه همبستگی بیشتر همه گرایش‌ها و نیروها را پدید آوریم.انتظار این است که عزم همه گروه‌ها، جریانات و دلسوزان نظام برای مقابله با تهدیدهای بیرونی و گزافه گویی‌ها و افراط‌کاری‌های کسانی که با اصل اسلام و انقلاب و ایران مخالف هستند، و از طرفی همنوایی با جمع متکثری که برای پیشرفت و توسعه کشور همصدایند، دیده شود. ضرورت آینده نگری و حرکت رو به جلو اقتضاء میکند که هیچ‌کس در گذشته نماند و همه به آینده نگاه کنند. از اینرو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان بمنظور فراهم آوردن زمینه اتحاد و آشتی ملی، از همه دوستداران ایران اسلامی دعوت میکند در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی،با شکوه تمام، متحد در راهپیمایی روز ۲۲بهمن حضور یابند و با اتحاد و انسجام از تمامیت ارضی کشور و منافع ملی و عزت ایران در مقابل یاوه گویی های دشمنان دفاع کنند که این حضور می‌تواند بسیاری از دسیسه‌ها را خنثی کند.

بیانیه خانه مطبوعات استان گیلان

سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب را امسال در شرایطی جشن می گیریم که در عرصه های مختلف علمی، اجتماعی سیاسی، فرهنگی و… دستاوردهای بزرگ و ارزشمندی را به واسطه همت و تلاش مضاعف فرد فرد ملت فهیم و قدرشناسی کشورمان و خدمات دولت تدبیر و امید شاهد هستیم که بدون شک در سایه بصیرت مردم انقلابی و تدابیر حکیمانه رهبری فرزانه و تلاش مجاهدان عرصه های مختلف، شکوفایی و بالندگی روز افزون نظام اسلامی را به نظاره خواهیم نشست.

در این برهه حساس که شیطنت ها و دشمنی های استکبار و در رأس آن ها آمریکای جنایتکار و صهیونیسم غاصب به اوج خود رسیده، گام های استوار و اتحاد و انسجام ملی اقشار مختلف مردم همچون گذشته با حضور پر شور و میلیونی در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن نمایان خواهد شد و ضمن تجدید میثاق با آرمان های پاک امام خمینی ( ه) یأس و ناامیدی برای دشمنان اسلام را به ارمغان خواهد آورد.

از این رو جامعه مطبوعاتی و رسانه ای استان گیلان در سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در راه اعتلای میهن اسلامی با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اراده ، اقتدار و وفاداری خود به انقلاب و آرمان های امام راحل را به نمایش خواهند گذاشت.

بیانیه شاخه جوانان بنیاد امید ایرانیان در گیلان

دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است؛ در این روزهای عزیز، ملت ایران با رهبری داهیانه زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تاسی از آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) طومار رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.

۲۲ بهمن ۱۳۹۵ را در حالی پاس می‌داریم که انقلاب اسلامی بابهره گیری از راه و منش امام راحل (ره) و ایثار شهیدان والامقام و مقاومت ملت بزرگ ایران با هدایت های هوشمندانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب وعملکرد دولت محترم تدبیر وامید به پیروزی های بزرگ و درخشانی در صحنه های جهانی و بین المللی دست یافته است.

شاخه جوانان بنیاد امید ایرانیان دراستان گیلان با ادای احترام به ارواح پرفتوح شهدای انقلاب و روح بلند و ملکوتی امام شهدا از عموم مردم ، خصوصا جوانان عزیز استان گیلان دعوت می نماییم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، حماسه‌ دیگری از امید را رقم زنند و اقتدار، اراده و عزم ملی خود را در پاسداری از انقلاب به جهانیان نشان دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.