۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
کد خبر: 502323

لبرون جیمز به قانون مهاجرتی ترامپ مبنی بر این که اتباع هفت کشور مسلمان نمی‌توانند به خاک آمریکا وارد شود واکنش نشان داد. این قانون در حال‌ حاضر از سوی دادگاه فدرال آمریکا به حالت تعلیق در آمده است.

اعتراض لبرون جیمز به قانون مهاجرتی ترامپ

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از گاردین، لبرون جیمز، ستاره NBA، در رابطه با قانون مهاجرتی ترامپ گفت‌ که این قانون نشان دهنده آمریکا نیست.

لبرون جیمز در صحبت با هالیوود ریپورتر اعلام کرد: من موافق با این قانون و هر قانونی که مردم را از هم جدا کند، نیستم. من از بسیاری از مردم آمریکا که فکر می‌کنند این قانون نشان دهنده کشور ما نیست حمایت می‌کنم. ما باید به اعتراض به این قانون ادامه دهیم.

لبرون جیمز سال گذشته نیز به تبعیض‌های نژادی و خشونت‌های مربوط به استفاده از اسلحه اعتراض کرده بود.

به نقل از ایسنا، جیمز در گفت‌وگو با هالیوود ریپورتر اعلام کرد که موافق اعتراض‌های صلح آمیز است. او در این باره افزود: تنوع نژادی چیزی است که این کشور را بزرگ کرده است. ما باید برای عقیده‌هایی که باعث شده‌اند مردم علی‌رغم نژادها، مذاهب و فرهنگ‌های گوناگون دور هم جمع شوند، بجنگیم.

به دلیل وجود چند مسلمان در لیگ NBA بسیاری از چهره‌های این لیگ به قانون مهاجرتی جدید اعتراض کردند.

استیو کر، سرمربی گلدن استیت وریرز نیز در این باره گفته بود: فکر می‌کنم این قانون تعجب آور است. این ایده وحشتناک است. من به تمام افرادی که فکر می‌کنم که تحت تاثیر این قانون قرار می‌گیرند و به خانواده‌هایی که از هم می پاشند. من بر امنیت جهان در سطح وسیع‌تر فکر می‌کنم. این قانون کاملا بر خلاف امنیت جهان است. ما می‌خواهیم که ترور، جرم و مشکلات دیگر حل شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.