رشت- بخشهای جدیدبیمارستان بین المللی قائم شامل لیزیک، سنگ شکن، رادیوترابی و براکی تراپی با حضور مسئولان کشوری و استانی ظهر پنج شنبه در رشت افتتاح شد.

بخش های جدید بیمارستان بین المللی قائم رشت افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دکتر نمکی معاون امور اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور ظهرامروز در بیمارستان بین المللی قائم رشت با تبریک ایام پیروزی انقلاب گفت: امروز امار مرگ و میر از بیماریهای غیر واگیر افزایش یافته که هزینه های ان بسیار بیستر از واکسیناسون است و پوشش این هزینه ها از هیچ دولتی ساخته نیست مگر با مشارکت بخش خصوصی و حمایت از آن.

وی افزود:امروز به ازای هر هزار نفر ۱/۶ تخت بیمارستانی داریم و با نگاه به استاندارد در واقع ده ها هزار تخت کم داریم که در این راستا باید از حمایت بخش خصوصب بهره گرفت.

دکتر علی نوبخت رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس  گفت:  خوشبختانه نظام تحول سلامت به جرات از بزرگترین کارهای دولت و وعده به شعار دولت بود تا مردم در بیمارستانهای دولتی بتوانند بدون هزینه درمان شوند.

وی  با اشاره به افتتاح بخشهای جدید بیمارستان بین المللی قایم رشت گفت: تمام تلاش خدمتگزاران این است تا گیلانیان مراحل درمان خود را در محیط گیلان دنبال کنند چرا که چه بسیار بیمارانی که در مسیر انتقال به مرکز و یا تصادفات جاده ای جان خود را از دست دادند.

مسئولین نباید سرمایه گذار را فراری دهند

دکتر کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا گفت: خوشحالم که از کلنگ اول این بیمارستان در کنار افرادی بودم که برای ارتقا درمان و اقتصاد استان در تلاشند.

دلخوش با تشکر از دکتر نمکی معاون امور اجتماعی سازمان برنامه بودجه کشور در ادامه گفت: افتخار می کنیم که ۷۵۰ نفر از جوانان این استان در این بیمارستان مشغولند و باید کمک کنیم و مسئولین نباید سرمایه گذار را فراری دهند، معتقدم باید بحث بسیج اشتغال در کشور به حرکت درآید و از تمام امکانات دولت و بخش خصوصی برای بسیج اشتغال فرزندان این سرزمین استفاده کرد.

در بخش درمان باید به سرمایه گزاران بخش خصوصی کمک کرد و با اجازه دکتر نوبخت از اعتبار ۸۰۰۰ میلیاردی بخش درمان در مجلس دفاع کردم و امروز حمایت از سرمایه گزاران سربلند کردن نظام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.