۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱
کد خبر: 502445

سایت گل ادعا کرد که باشگاه بروسیا دورتموند برای فروش پیر امریک اوبامیانگ به رئال مادرید، مبلغ ۷۰ میلیون یورو را برای فروش او در نظر گرفته است.​​​​​​​

درخواست هنگفت دورتموند برای فروش اوبامیانگ

به گزارش قدس آنلاین، این ستاره گابنی بارها از علاقه اش برای بازی در رئال مادرید گفته و به تازگی اعلام کرد که در تابستان پیش رو دورتموند را ترک خواهد کرد اما مدیران این باشگاه قصد ندارند که به راحتی این مهاجم گلزن را از دست بدهند.

سایت گل ادعا کرد که اوبامیانگ به مدیران دورتموند گفته از صحبت هایش بد برداشت شده و همین به مدیران این باشگاه این امیدواری را داده تا بتوانند تصمیم نهایی را در مورد آینده اوبامیانگ با خیال راحت تر بگیرند.

هانس یواخیم واتسکه، نایب رئیس باشگاه دورتموند، به تازگی به کیکر گفت:" ما برای فروش اوبامیانگ تحت فشار نیستیم. او تا ۲۰۲۰ قرارداد دارد. اگر پیشنهادی برسد، ما مذاکره خواهیم کرد. او را ارزان نمی فروشیم."

این در حالی است که رئالی ها هم بارها برای خرید اوبامیانگ ابراز امیدواری کردند و به دقت شرایط او را زیر نظر دارند. این مهاجم گابنی در سه فصل گذشته ۸۵ گل به ثمر رسانده اما برخی معتقدند که شاید او نتواند کارایی مشابهی در ترکیب تیم زین الدین زیدان داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.