تیم فوتبال یوونتوس در دیدار معوقه برابر کروتونه به برتری دست پیدا کرد.

یوونتوس در زمین کروتونه ۳ امتیاز ارزشمند کسب کرد

به گزارش قدس آنلاین، دیدار معوقه دو تیم یوونتوس و کروتونه به علت حضور بیانکونری ها در قطر برای بازی سوپرکاپ ایتالیا، چهارشنبه شب و در شرایطی برگزار شد که یووه برای تثبیت صدرنشینی و افزایش فاصله با رقبا باید از سد حریف گمنام خود می گذشت.

در دقایق ابتدایی هیچ اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و هر دو طرف مشغول محک زدن یکدیگر بودند. یووه نیز علیرغم مالکیت توپ در ساخت موقعیت خطرناک ناتوان بود. اولین فرصت یوونتوس در دقیقه ۲۷ و روی همکاری دیبالا و ایگواین حاصل شد که ضربه دیبالا با عکس العمل خوب کودرز همراه بود. دقایقی بعد و با همکاری موفق دیبالا و دنی الوس، این مدافع برزیلی ارسال کوتاهی روی دروازه داشت اما باز هم ضربه ایگواین توسط سنگربان کروتونه مهار شد.

اما بهترین موقعیت بانوی پیر در لحظات پایانی ایجاد شد. ضربه سر مانژوکیچ توسط گلر حریف مهار شد و روی ریباند، دیبالا موقعیت بسیار خوبی برای به ثمر رساندن گل اول داشت اما مدافعان کروتونه از راه رسیدند و مانع شدند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

با شروع ۴۵ دقیقه دوم، یوونتوس تلاش زیادی برای گشودن قفل دروازه حریف داشت و چند موقعیت نصفه ونیمه نیز ایجاد کرد. در دقیقه ۵۵ پیاتسا موقعیت خوبی را برای مانژوکیچ فراهم کرد اما این مهاجم کروات بهره خوبی نبرد.

اما فشار یووه در دقیقه ۶۰ جواب داد و این تیم به گل اول رسید. با ارسال دیدنی دنی آلوس، آساموا با ضربه سر دروازه کروتونه را تهدید کرد که با واکنش دیدنی سنگربان این تیم همراه بود اما مانژوکیچ روی ریباند موفق شد دروازه حریف را باز کرده و تیمش را با یک گل پیش اندازد.

در ادامه یووه حملات خود را ادامه داد و موفق شد گل دوم را نیز به ثمر برساند. روی پاس عمقی رینکون، ایگواین در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با جاگذاشتن دروازه بان گل دوم را به ثمر رساند.

در ادامه یوونتوس موقعیت های خوبی را از دست داد تا در نهایت با ۲ گل کروتونه را مغلوب کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.