زاهدان-امام جمعه زاهدان گفت: امام پیچیده‌ترین مسائل سیاسی را به ساده ترین زبان و الفاظ با مردم در میان می گذاشت، بطوریکه رشد بصیرت و آگاهی را در مردم می بینید، امام انرژی‌ها را هدر نمی‌داد بلکه برای مقابله با رژیم استفاده می‌کرد.

امروز بعد از ۳۸ سال مردم عاشق مملکت و رهبری هستتند و این پیروزی را جشن می گیرند

به گزارش قدس آنلاین؛آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر حمعه در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

وی ضمن تسلیت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) گفت: همه می‌دانند که هیچ کس جز علی (ع) نمی‌توانست همسر این بانو باشد همه مقامات ظاهری این بانوی بزرگوار را می‌دانند اما مقامات باطنی حضرت فاطمه را هر کسی نمی‌تواند درک کند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: اساس خلقت بنیان آفرینش را به بی بی زهرا (س) نسبت می‌دهند. سلیمانی بیان کرد: حضرت فاطمه با اینکه نور خلقت بود اما پرستش پرودگار را انجام میداد، ایشان موجود مافوق و منحصر به فرد عالم است.

وی با تاکید بر اینکه در مقام معنوی القاب و عناوین مختلفی برای این بانوی برجسته وجود دارد که ما از درک ان عاجز هستیم، گفت: حضرت فاطمه پاره تن پیامبر گرامی اسلام بودند.

خطیب نماز جمعه زاهدان ضمن قدردانی از همه برادران شیعه و سنی و دستگاه‌های اجرایی، همه مردم عزیز پیر و جوان و زن و مرد که با شکوه دوباره خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌بار دیگر با امام امت و رهبری خود تجدید میثاق کردند گفت: نظام روحانیت اصیل و متحد همیشه این وظایف را در سرلوحه کار خود قرار می‌دهند وظیفه اول ایمان به خدا و اسلام و پیامبر (ص) و برقراری عدل و عدالت در حکومت وظیفه دوم بود.

وی گفت: مردم این را یاد گرفتند که دنبال روحانیت پاک باشند، امام خمینی ویژگی‌هایی داشت که دیگر روحانیت از این ویژگی ها برخوردار نبودند یا کمتر برخوردار بودند. نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: امام خمینی (ره) همیشه در عرصه مبارزه بود از سال ۴۲ آغاز کرد و اگر شکست می‌خورد عقب نشینی نمی‌کرد در صورتی که رژیم فکر می‌کرد پیروز شده ماجرای ۱۵ خرداد را به وجود آورد.

وی افزود: امام پیوندش را با مردم بست و فرمود غرب از شرق بدتر است و شرق از همه بدتر است، حاصل آن این شد که امروز بعد از ۳۸ سال مردم عاشق مملکت و رهبری پیروزی انقلاب خودشان هستند و جشن می‌گیرند. سلیمانی بیان کرد: امام خمینی طلبگی را هرگز از دست نداد در سادگی زندگی کرد، به طوریکه وقتی نماز شب را می‌خواند انگار با فرشتگان صحبت می‌کند، شب‌های چهارشنبه به جمکران می‌رفت و با امام زمان (عج) خود به مناجات می‌پرداخت.

وی گفت: امام پیچیده‌ترین مسائل سیاسی را به ساده ترین زبان و الفاظ با مردم در میان میگذاشت، بطوریکه رشد بصیرت و آگاهی را در مردم میبینید، امام انرژی‌ها را هدر نمی‌داد بلکه برای مقابله با رژیم استفاده می‌کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.