قزوین - مسئولین ما باید پیام فرهنگی انقلاب را به خوبی درک کرده و با ایجاد بستر فرهنگی مناسب افق مناسبی برای سایر حوزه‎ها در کشور و استان فراهم کنند.

مسئولین باید پیام فرهنگی انقلاب را به خوبی درک کنند

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین،اکبر اسکندری نژاد در حاشیه مراسم راهپیمایی امروز قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار قدس انلاین اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی دارای پیام فرهنگی بود و حضرت امام(ره) در جایگاه یک عارف و فیلسوف و مرجع جامع الشرایط آرمان‌های دینی و فرهنگی را در جامعه مطرح کرد

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد قزوین در ادامه افزود: انقلاب از بطن حوزه علمیه و اساتید دانشگاهی و فرهنگیان شکل گرفت که نشاندهنده این است که این انقلاب دارای وجه فرهنگی است.

وی یاد آورشد: امام می‌فرمودند که انقلاب ما انفجار نور بود، یعنی مسیر روشنایی را از ظلمت و تاریکی مشخص کرد که این عملکرد به معنای حضور قدرتمند فرهنگ دینی در عرصه مبارزات با رژیم پهلوی بود.

اسکندری نژاد عنوان کرد: پیام پیروزی انقلاب برای جهانیان دستیابی به استقلال و عدم وابستگی به کشورهای بیگانه است، همانطور که شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی جزء شعارهای اصلی این انقلاب است.

وی تصریح کرد: مسئولین ما باید پیام فرهنگی انقلاب را به خوبی درک کرده و با ایجاد بستر فرهنگی مناسب افق مناسبی برای سایر حوزهها در کشور فراهم کنند، برای نمونه سیاست، اقتصاد و صنعت همه در سایه فرهنگ درست توان رشد و توسعه خواهند داشت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.