رشت- آیت الله قربانی خطیب جمعه رشت بیان اینکه امروز جامعه ما بیش از همه چیز به وحدت احتیاج دارد، گفت: متاسفانه با در پیش رو بودن انتخابات برخی رسانه ها به تخریب دولت روی آوردند که این موضوع خلاف شرع است.

نباید روحیه دولت را تضعیف کنیم/نیازمند حفظ وحدتیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن تبریک سالگرد عید بزرگ ملی و دینی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: این عید، عید غدیر جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر و تشکر از مردم رشت برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: ۳۸ سال از تاسیس جمهوری اسلامی ایران گذشته است ولی ملت ایران هر سال با شکوه تر از سال قبل با شور مضاعف به صحنه می آیند.

امام جمعه رشت گفت: مردم وقتی از جایگاه بالای کشورشان در دنیا آگاه می شوند  کشورشان در جایگاه بالایی در جهان   قرار دارد با شور و اشتیاق کشور و دولتمردان را در همه شرایط حمایت می کنند.

وی با اشاره به مزایای انقلاب اسلامی ایران افزود: انقلاب اسلامی ایران قوانین غربر را نابود کرد و قوانین الهی را به ما تقدیم کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی فساد را از ما گرفت، تصریح کرد: امروز آزادی بیان در کشور ما وجود دارد و ما امروز با آزادی کامل مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل می گوییم.

نباید روحیه دولت را تضعیف کرد

خطیب جمعه رشت در بخش دوم خطبه نماز جمعه این شهر با بیان اینکه امروز جامعه ما بیش از همه چیز به وحدت احتیاج دارد، اظهار داشت: انتخابات در پیش است و بعضی دولت را تضعیف می کنند که این موضوع خلاف شرع است.

وی با بیان اینکه رهبری تأکید بر وحدت دارد، اظهار داشت: مانند حضور در این راهپمایی که اصولگرا و اصلاح طلب حضور داشتند، باید وحدت را حفظ کنیم.

وی با اشاره به بارش برف در استان، اظهار کرد: متأسفانه در جریان برف برخی مسوولین همدیگر را می کوبیدند.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه باید کسانی که کم کاری کردند به صورت قانونی مجازات شوند و از کسانی که خدمت کردند تشکر شود، گفت: در برخی مناطق سی سانت  برف باعث قطعی برق شد که مشکلی نیست اما شش ساعت طول کشیدن برای رسیدن از شهر لاهیجان به رشت را چگونه توجیه می کنید!؟

وی ادامه داد: اگر این موضوع به دلیل کم کاری است باید مجازات شوند اما اگر امکانات نبود چرا مسوولین قبل از برف نگفتند که امکانات نداشتند؟

آیت الله قربانی با اشاره به اینکه مشکل ما گیلانی ها این است که از کمبودهای خود چیزی نمی گوییم و خجالت می کشیم، گفت: این خجالت نوعی حماقت است.

وی در پایان با بیان اینکه از شنبه ایام فاطمیه است، مردم را به رعایت شأن این دعوت کرد و به جایگاه رفیع این بانوی بزرگ اسلام اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.