اصفهان- معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف بیش از ۶تن مواد مخدر و ۱۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط ماموران یگان تکاوری این فرماندهی طی ۱۰ ماهه امسال خبر داد.

۶تن مواد مخدر توسط یگان تکاوری اصفهان کشف شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ علی ملکی آهنگران اظهار داشت: یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان یکی از یگان های موفق این فرماندهی در سال جاری بوده و توانسته است اقدامات خوبی در زمینه کشف مواد مخدر، مبارزه با اشرار مسلح و قاچاقچیان کالا انجام دهد.

وی افزود: این یگان که برای خدمت در کویر و مناطق صعب العبور و بیابان های فرعی استان تشکیل شده و در همین راستا نیز ماموران این یگان آموزش های خاص رزمی و عملیاتی را تعلیم دیده و از آمادگی، توان جسمی و اشرافیت بالایی برخوردار هستند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه حضور مقتدرانه ماموران یگان تکاوری استان باعث ناامن شدن راه های فرعی و کویری برای قاچاقچیان شده است اظهار داشت:مجموع کشفیات مواد مخدر این یگان در ۱۰ ماهه امسال مقدار ۶ تن و ۵۰۱ کیلو و ۸۸۲ گرم بوده که ۶۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

وی از انهدام ۲۰ باند قاچاق مواد مخدر توسط این یگان در سال جاری خبر داد و گفت: این یگان در دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر نیز با افزایش ۲۳ درصدی در ۱۰ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل روبر بود.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این مدت تعداد ۱۵۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین نیز به علت حمل مواد مخدر توسط این یگان توقیف شدند.

سرهنگ آهنگران، یکی از اقدامات موفق این یگان را برخورد با ورود کالاهای قاچاق عنوان کرد و اظهار داشت: یگان تکاوری استان یکی از یگان های موفق در زمینه برخورد با محموله های قاچاق بوده است به طوری که مجموع کشفیات این یگان در زمینه محموله های قاچاق نسبت به ۱۰ ماهه سال قبل ۱۴۲ درصد افزایش داشته است.

معاون عملیات فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه این کالاها شامل لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم یدکی خودرو، بلوریجات و لوازم صوتی و تصویری و گوشی تلفن همراه بوده گفت: ارزش محموله های قاچاق کشف شده ۱۵۰ میلیارد ریال است.

وی از افزایش ۹۶ درصدی دستگیری متهمان کالای قاچاق توسط این یگان خبر داد و گفت: در این مدت ۲۹ دستگاه خودرو سبک و سنگین که حامل کالای قاچاق بودند توسط ماموران یگان تکاوری استان توقیف شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.