رشت- نشت گاز از سیلندر ۱۱ کیلویی و وجود مواد قابل اشتعال در داخل فروشگاه ابزار یراق آتش نشانان را به محل حادثه کشاند وعملیاتی نفس گیر را برای آنان رقم زد.

نشت گاز  واحد تجاری را به آتش کشید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  آتش سوزی در یک باب فروشگاه ابزار یراق ۳۶ آتش نشان را به همراه ۱۱ دستگاه خودروی اطفایی و نجات به محل حادثه واقع در بلوار شهدای گمنام کشاند.  

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی رشت که بهمراه ۴ افسر ارشد این سازمان که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: این آتش سوزی عصر روز شنبه در ساعت ۱۵:۵۸ دقیقه به مرکز ستاد فرماندهی اطلاع داده شد.

 شهرام مومنی اظهار کرد: به محض رسیدن به محل آتش سوزی بواسطه وجود مواد قابل اشتعال و سریع الاشتعال همچون بشکه کاربیت، تینر، رنگ و ...در داخل فروشگاه دود و شعله از داخل و سربندی چند باب مغازه بهم پیوسته مشاهده می شد.                

وی از عملیات سریع آتش نشانان از ۴ ایستگاه مجاور محل حادثه در آن مکان خبر داد و افزود:  یک باب مغازه کاملا طعمه آتش شد و بواسطه پشت بام های بهم پیوسته و بدون دیوار آتش بر سقف دو باب مغازه و مقداری از دامنه و سقف یک باب منزل مسکونی؛ دچار آتش سوزی و آسیب دیدگی گردید.

مومنی در ادامه علت آتش سوزی را نشت گاز از سیلندر ۱۱ کیلویی در مجاورت مواد قابل اشتعال و سریع الاشتعال خواند و ابراز داشت: در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید و بواسطه گستردگی آتش؛ آتش نشانان در یک عملیات سریع توانستند از گسترش بیش از پیش آتش به دیگر اماکن تجاری همچون فروشگاه ایزوگام، انبار لوازم بهداشتی و ساختمانی که خود از مشتقات نفتی و سریع الاشتعال هستند پیشگیری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.