ایلام– معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: به منظور تنظیم بازار شب عید و جلوگیری از افزایش قیمت کاذب در بازار استان، نمایشگاه بهاره در اسفند ماه برپا خواهد شد.

نمایشگاه بهاره در سطح استان برپا می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت استان ایلام، جمیل شوهانی اظهار داشت: دراین نمایشگاه ها اقلام مورد نیاز مردم از قبیل پوشاک، کیف و کفش، گوشت، مرغ، ماهی، لبنیات، برنج و خشکبار با ۱۵ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه می شود.

وی به لزوم تأمین مایحتاج عمومی و تنظیم بازار و ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا در آستانه فرارسیدن عید نوروز اشاره کرد و افزود: نمایشگاه بهاره به مدت ۲ هفته (۱۰ تا ۲۵ اسفند ماه) در شهرهای مختلف استان برگزار می شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و فروش های فوق العاده در سطح شهر از جمله راهبردهای موثر در کنترل و تنظیم قیمت بازار در ایام پایانی سال است، بیان داشت: نظارت های کافی از سوی سازمان های نظارتی در طول مدت برگزاری نمایشگاه بهاره انجام می شود تا از افزایش قیمت در این نمایشگاه ها جلوگیری شود.

جمیل شوهانی یادآور شد: به منظور تنظیم بازار شب عید و جلوگیری از افزایش قیمت کاذب در بازار استان، نمایشگاه بهاره در اسفند ماه برپا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.