اختتامیه کنگره ملّی شیخ صدوق(ره) ۱۷ اسفندماه با حضور اساتید، دانشجویان و پژوهشگران برگزار می‌شود و علاقمندان برای ارسال آثار خود تا ۵ اسفند فرصت دارند.

برگزاری اختتامیه کنگره ملّی شیخ صدوق(ره) در ۱۷ اسفند/ اعلام جوایز برگزیدگان

به گزارش «قدس آنلاین»،  اختتامیه کنگره ملّی شیخ صدوق(ره) ۱۷ اسفندماه با حضور اساتید، دانشجویان و پژوهشگران برگزار می‌شود و علاقمندان برای ارسال آثار خود تا ۵ اسفند فرصت دارند.

بنابراین گزارش دبیرخانه کنگره ملّی شیخ صدوق(ره)، ضمن تقدیر و تشکر ویژه از دانشجویان و اساتید شرکت کننده در بخش‌های چهارگانه این کنگره (علمی، ادبی، هنری و مجازی) و با تأکید مجدد بر تمدید مهلت ارسال آثار تا ۵ اسفندماه ۱۳۹۵، جوایز کنگره را اعلام کرد.

گفتنی است در این کنگره به نفرات اول هر بخش یک جایزه نقدی ۱ میلیون تومانی به همراه تندیس کنگره و لوح تقدیر، به نفرات اول هر محور یک جایزه نقدی ۵۰۰ هزار تومانی به همراه لوح تقدیر، به نفرات دوم هر محور یک جایزه نقدی ۳۰۰ هزار تومانی به همراه لوح تقدیر، به نفرات سوم هر محور لوح یک  جایزه نقدی ۲۰۰ هزار تومانی به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

همچنین چهار جایزه ویژه هم برای فعالین حوزه معرفی شخصیت علمی و معنوی مرحوم شیخ صدوق(ره) در نظر گرفته شده و به تمامی شرکت کنندگان در این کنگره، گواهی شرکت در کنگره  نیز اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است کنگره ملی شیخ صدوق (ره) با هدف آشنایی بیشتر با ابعاد شخصیتی و سیره این عالم جلیل القدر، معرفی آثار فاخر و ارزشمند این عالم، نمودار ساختن زوایای پنهان شخصیتی ایشان، لزوم آشنایی و ارتباط بیشتر نسل جوان با آستان های متبرکه و حیات فکری سیاسی علمای قدیم و در نهایت الگوگیری از سیره شخصیتی عالمای بزرگ شیعه در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی اعلام فراخوان کرده است.

بنا به اعلام دبیرخانه کنگره ملّی شیخ صدوق(ره)، اختتامیه این کنگره در تاریخ ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۵ در محل آستان شیخ صدوق(ره) برگزار خواهد شد.

علاقمندان، جهت کسب اطلاعات بیشتر و نیز شرکت در آن، می‌توانند به تارنمای رسمی کنگره به آدرس  http://irconference.ir مراجعه فرمایید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.