گیلان -فرمانده پلیس راه گیلان گفت: تردد تمام وسایل نقلیه به طرف قزوین در گردنه کوهین به دلیل شدت بارش برف و کولاک تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

تردد تمام وسایل نقلیه در گردنه«کوهین» ممنوع شد

به گزارش قدس آنلاین حسین محمدپور صبح دوشنبه با اشاره به وضعیت جاده‌ای استان اظهار کرد: اکنون تمام محورهای ارتباطی گیلان باز بوده و محدودیت ترافیکی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بارش برف در محور کوهین تردد را غیرممکن کرده است، افزود: کسانی که قصد سفر از رشت به قزوین و تهران را دارند سفر خود را به روز دیگر موکول کنند و حرکت در این محور بسیار کند و غیرممکن است.

فرمانده پلیس راه گیلان محور کوهین را مسدود ندانست و گفت: به دلیل بارش برف و کولاک شدید در گردنه کوهین تردد تمام وسایل نقلیه  به سمت قزوین تا اطلاع ثانوی ممنوع است و سفر از رشت به قزوین به ایام دیگری موکول شود.

وی با اشاره به اینکه محور رودبارـ‌منجیل به دلیل عملیات عمرانی در مقاطعی مسدود می‌شود، خاطرنشان کرد: مسدود شدن این محور موجب ترافیک می‌شود و رانندگان بهتر است برای اطلاع از وضعیت جاده‌ای گیلان با شماره ۱۴۱ آگاه شوند.

به دلیل بارش برف وسرمای شدید در مناطق عمارلو و خورگام و رحمت‌آباد رودبار مدارس نوبت صبح و عصر امروز دوشنبه تعطیل شده و تمام اداره‌های ستاد بحران شهرستان در حال آماده‌باش هستند، ارتفاع برف در نواحی مرتفع این مناطق بین ۴۰ تا۵۰سانتی‌متر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.