سرمر بی تراکتورسازی که تیمش می رفت تا از کورس قهرمانی و رقابت با پرسپولیس خارج شود حالا با بنزین سبز به جاده برگشته است.

تقلید قلعه نویی از روی دست منصوریان/ تراکتور هم مصرف کننده بنزین سبز شد

به گزارش قدس آنلاین، امیرقلعه نویی علاقه بسیاری به ستاره ها دارد و درهر تیمی مربیگری کرده کوشید از این دست بازیکنان بهره بگیرد. او در ابتدای فصل جاری نیز روی همین رویه گام برداشت بازیکنان بزرگی را به خدمت گرفت.

عملکرد تراکتور او با این ستاره ها در هفته های اخیر اما چندان خوب نبود و جذب بازیکنانی همچون عالیشاه، نورالهی و بیک زاده نیز نتوانست چاره کار باشد و تراکتورسازی امتیازهای بسیاری را از کف داد.

پس از آن محرومیتی که برای تراکتوسازی پیش آمد و آن ها ازنقل و انتقالات زمستانی محروم شدند حالا امیر قلعه‌نویی مجبورشده از بازیکنان جوان بیشتری بهره بگیرد.

درست مانند منصوریان که در استقلال با نوعی اجبار مواجه شد. در واقع دو مربی هرگز راضی به چنین کاری نبودند و دوست داشتند با ستاره ها طی طریق کنند اما دست تقدیرآن ها را به این سو برده است. درلیستی که اخیرا از تراکتورسازی منتشرشده بازیکنانی همچون آغاسی، نصرآزادانی، طاهران، بهرامی و تهامی را می بینیم. بازیکنانی که حالا به نظر می‌رسد بیش از پیش مورد توجه سرمربی ستاره باز تراکوری ها قرار بگیرد.

شاید اگر اراده در دستان قلعه نویی بود او هیچ گاه به این سمت و سو نمی رفت اما امیر به ناچار باید دراین مسیر قدم بردارد شاید در آینده ای نه چندان دور از دل همین بازیکنان گمنام و جوان بازیکنان بزرگی حاصل شوند و برای تراکتور به مردانی بدل شوند که آتیه این تیم را درلیگ رقم بزنند.

ماجرای حذف محمدنوری از ترکیب 18نفره تراکتورسازی می تواند به انگیزه های تازه امیرقلعه نویی ارتباط مستقیم داشته باشد. یا راه ندادن محسن بنگر به تمرین های این تیم. قلعه نویی عزمش را جزم کرده تا بازیکنان جوان را آرام آرام وارد ترکیب تراکتور کند. او می داند که به زودی باید در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور یابد چون از داشتن بازیکنان پرنام و نشان خود محروم است باید روی همین مردان سرمایه گذاری کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.