اهواز-مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه روزهای تحصیل در خوزستان کمتر از سایر کشور است گفت: باید با یک نگاه ملی بتوان تعداد روزهای برگزاری کلاس‌های تقویتی و جبرانی را افزایش داده و روز های تعطیل را جبران کنیم.

برگزاری کلاس‌های جبرانی برای جبران تعطیلی‌ها / روزهای تحصیل در خوزستان کمتر از سایر کشور است

به گزارش قدس آنلاین محمد تقی‌زاده در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش استان که امروز دوشنبه ۲۵ بهمن‌ماه در سالن جلسات استانداری برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال تحصیلی در استان ۲۰ روز کمتر از سال تحصیلی سایر استان‌ها است و دانش‌آموزان خوزستانی از اول ابتدایی تا پایان دوره تحصیل تقریبا حدود ۲۴۰ روز کمتر از دانش‌آموزان دیگر استان‌ها تحصیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان خوزستانی بیش از یک‌سال از سایر دانش آموزان کمتر درس می‌خوانند تصریح کرد: با توجه به شرایط روزهای اخیر نیز به تعداد روزهای عدم تحصیل دانش‌آموزان این استان افزوده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان توضیح داد: در نظر داریم با تشکیل کلاس‌های تقویتی و جبرانی  کمبود روزهای تحصیلی را جبران کنیم.

تقی‌زاده تاکید کرد: باید نگاه ملی به این موضوع وجود داشته باشد چرا که  این مشکل تنها خاص خوزستان نیست و یک مشکل ملی است که تعداد روزهای تحصیل دانش‌آموزان کاهش پیدا می‌کنند.

وی متذکر شد: به طور حتم با یک روز تعطیلی شرایط اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی به ویژه از نظر تعلیم و دچار مشکل می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در پایان ابراز امیدواری کرد تا با یک نگاه ملی بتوان تعداد روزهای برگزاری کلاس‌های تقویتی و جبرانی را افزایش داده و روز های تعطیل را جبران کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.