یزد- فرمانده انتظامی استان یزد گفت: حدود۹۰درصد تلفات ناشی از تصادفات موتورسیکلت به خاطر ضربه به سر می باشد که استفاده از کلاه ایمنی می تواند تا حدود زیادی از این مرگ و میرها جلوگیری کند.

۹۰درصد تلفات تصادفات موتورسیکلت  نبود کلاه ایمنی است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان یزد اظهار داشت: پیشگیری از تلفات ناشی از تصادفات موتورسواران و ارتقای نظم و انضباط ترافیکی دغدغه پلیس است و پلیس یزد در یک اقدام ویژه با اهدای یک هزار و ۵۰۰ کلاه ایمنی به موتورسواران نیازمند و فاقد کلاه ایمنی، حفظ جان موتورسواران را به عنوان دغدغه نیروی انتظامی به شهروندان یادآوری می کند.

سردار ایرج کاکاوند گفت: توزیع سه مرحله ای اهداء کلاه ایمنی رایگان به صورت خیابانی در یزد به مناسبت گرامیداشت دهه فجر توسط پلیس راهنمایی و رانندگی استان در سه مرحله زمانی در بهمن ماه انجام شد.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: حدود۹۰درصد تلفات ناشی از تصادفات موتورسیکلت به خاطر ضربه به سر می باشد که استفاده از کلاه ایمنی می تواند تا حدود زیادی از این مرگ و میرها جلوگیری کند.

سردار ایرج کاکاوند گفت: امیدوارم مردم مومن و با فرهنگ شهر دارالعباده یزد با رعایت بیش از پیش قوانین و مقررات و بخصوص استفاده از کلاه ایمنی هنگام  رانندگی با موتورسیکلت در پیشگیری از حوادث همراه و همیار پلیس باشند.

گفتنی است، یزد که از دیرباز به عنوان شهر دوچرخه ها شهره بود، امروز از جمله شهرهایی است که شهروندان آن به طور فزاینده از موتورسیکلت استفاده می کنند که استفاده صحیح و اصولی از این وسیله می تواند در کاهش ترافیک، کاهش هزینه های مصرفی اعم از سوخت و ... جلوگیری نماید لیکن متاسفانه استفاده نادرست از آن بخصوص از سوی برخی از جوانان، صدمات جبران ناپذیری را به خود، خانواده و جامعه وارد می نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.