یزد- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: حفاظت از انقلاب وظیفه همگانی است، ولی به صورت خاص افرادی باید باشند که تمام تلاش خود را برای حفاظت از انقلاب به کار گیرند.

حفاظت از انقلاب وظیفه همگانی است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله محمدرضا ناصری بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یزد اظهار داشت: بسیاری از دیدگاه‌ها و بیانات رهبری و امام راحل در کشور مغفول مانده ومسائل دینی، فرهنگی و محیط‌های آموزشی یا حتی مسئله اقتصاد مقاومتی مورد غفلت واقع شده که باید در این زمینه ها فعال شد.

امام جمعه یزد گفت: اگر واقعا تشکیلاتی به وجود آید که تمام تلاشش گفتمان‌سازی مطالبات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در جامعه باشد، این تشکیلات از ارزش بالایی برخوردار است.

آیت‌الله ناصری افزود: فرمایش امام خمینی(ره) این بوده که حفظ نظام از اوجب واجبات است،بنابراین حفاظت از انقلاب وظیفه همگانی است، ولی به صورت خاص افرادی باید باشند که تمام تلاش خود را برای حفاظت از انقلاب به کار گیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد اظهار داشت: در حال حاضر آن چیزی که در کشور ضرورت دارد و همه باید متوجه آن باشیم، تذکرات رهبری است که بسیاری از این موارد توسط ائمه جمعه در خطبه‌های نماز جمعه بیان می‌شود و بعد از آن هم کنار گذاشته میشود و اصلا نسبت به اجرای آن هیچ قدمی برداشته نمیشود.

امام جمعه یزد با اشاره به وجود جبهه‌های متعدد در کشور اظهار داشت: اگر این جبهه‌ها هر کدام ساز خود را بزنند و نظر خود را بدهند و کار به دعوا بکشد از مسیر انقلاب منحرف خواهند شد و کاری از پیش نمی‌برند اما اگر به دور از دعواهای سیاسی برای آرمان‌های انقلاب و منویات امام و رهبری کار کنند، مؤثر واقع می‌شوند.

وی گفت: برای همه گروه ها مقصد یکی است ولی ممکن است هر جبهه مسیر متفاوتی داشته باشد که این اشکالی ندارد اما اگر اختلاف بروز کند و دشمنی پیش بیاید کار سخت ودشوار می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد اظهار داشت: وجود جبهه‌ها در جامعه اگر برای توسعه و ترویج مبانی انقلاب و منویات رهبری باشد، ارزنده است اما به سایر جبهه‌ها و تشکل‌ها نباید کاری داشته باشد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری افزود: جبهه مردمی انقلاب اسلامی نباید در انتخابات به طور رسمی وارد شود بلکه باید افراد معتمدی را در انتخابات وارد کنند که فعالیت داشته باشند.

در ادامه این دیدار نائب رئیس حوزه‌های علمیه استان یزد اظهار داشت: گاهی اوقات دیدگاه‌های خاص امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مغفول می‌ماند و همیاران انقلاب سعی در گفتمان‌سازی این دیدگاه‌ها و انتقال آن به جامعه دارند.

آیت‌الله سیدکاظم مدرسی گفت: جبهه همیاران انقلاب در تمام شهرستان‌های استان یزد تشکیل شد و در برخی از شهرستان‌ها بیش از ۴۰۰ نفر در این عرصه مشغول فعالیت بودند.

وی افزود: اخیرا این جبهه همیاران انقلاب به جبهه مردمی انقلاب تبدیل شده و این جبهه علاوه بر مسئولیت‌ها و ماموریت‌هایی که دنبال می‌کرد، انسجام بخشی به نیروها و امید بخشی به نیروهای انقلابی برای عرصه‌های پیش رو را هم بر عهده دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.