زنجان- معاون راهداری استان زنجان با اشاره به اینکه همه محورهای اصلی و آزادراه‌های استان زنجان باز و تردد با رعایت جوانب احتیاط در آن‌ها برقرار است، گفت: ۸۰ روستای استان زنجان در محاصره برف و کولاک هستند.

۸۰ روستای زنجان در محاصره برف و کولاک قرار دارند

به گزارش قدس آنلاین، جواد یوسفی اظهار داشت: امروز قدری از کولاک حاکم در محورهای مواصلاتی استان زنجان فروکش کرده و همه محورهای اصلی و شریانی باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وی با اشاره به اینکه آزادراه زنجان – قزوین در حوزه استحفاظی استان زنجان باز و تردد در آن برقرار است، ابراز کرد: مشکلات حوزه استحفاظی استان قزوین نیز تا حدودی برطرف شده است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان بیان کرد: محورهای زنجان – دندی و زنجان – طارم در مقاطعی شاهد کولاک شدید هستند که استفاده از تجهیزات زمستانی در آنها ضروری است.

وی به کولاک مقطعی شدید در محور زنجان – تهم – چورزق اشاره کرد و گفت: تردد در محورهای دارای برف و کولاک با استفاده از تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

یوسفی با اشاره به اینکه اولویت پاکسازی محورهای مواصلاتی با راههای شریانی و اصلی است، تصریح کرد: نیروهای راهداری در روزهای گذشته به طور شبانه‌روزی مشغول برفروبی مسیرهای اصلی بودند و اکنون عملیات پاکسازی محورهای روستایی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه احتمال می‌رود 80 روستا گرفتار برف و کولاک باشند، عنوان کرد: ایجرود، ماهنشان و خدابنده دارای بیشترین راههای روستایی مسدود هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: 50 اکیپ راهداری با 495 نیرو و 227 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین برای بازگشایی محورها و امدادرسانی به کاربران جاده‌ای به خدمت گرفته شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.