شیراز- فرماندار ویژه جهرم با اشاره به اینکه نزدیک به ۹۰ درصد از روستای «یرج» تخلیه شده است، گفت: امروز با هماهنگی نیروی انتظامی، بخشدار مرکزی و سازمان آب این روستا به طور کامل تخلیه می‎شود.

 ۹۰ درصد از روستای «یرج» تخلیه شد/ موج دوم بحران در فارس

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا صحرائیان با اشاره به اینکه نزدیک به ۹۰ درصد از روستای «یرج» تخلیه شده است، اظهار داشت: باتوجه به پیش‎بینی بارندگی بیش از ۵۰ میلی‎متر برای آخر هفته در جهرم امروز سه شنبه با هماهنگی نیروی انتظامی، بخشدار مرکزی و سازمان آب این روستا به طور کامل تخلیه می‎شود. 

وی با بیان اینکه پیش‎بینی بارندگی برای روز گذشته جهرم ۳۵ میلی‎متر بود اما ۱۰۰ میلی‎متر بارش ثبت شد، گفت: پیش‎بینی می‎شود بارندگی روز پنج‎شنبه بیش از میزان برآورد شده باشد، به‌همین دلیل کمیته بحران شهرستان در حال آماده‎باش برای مقابله با بحران دوم است. 

فرماندار ویژه جهرم به ذخیره ۴۰ میلیون مترمکعب آب در پشت سدهای خاکی تغذیه مصنوعی و آبخیزداری شهرستان اشاره کرد و افزود: کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان برای مدیریت سیلاب‎ها تشکیل شده تا از این فرصت بهترین استفاده را برای رونق کشاورزی شهرستان ببرد. 

وی با اشاره به آب‌گرفتگی برخی از منازل در جهرم بیان کرد: کسانی که آب‌گرفتگی منازل آنها زیاد بود در مکان‎های اسکان موقت ساکن شدند و در حال حاضر وضعیت شهرستان مطلوب است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.