۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
کد خبر: 503869

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هافبک تیم فوتبال پرسپولیس را برای یک جلسه دیگر از همراهی این تیم محروم کرد.

کامیابی‌نیا یک جلسه دیگر محروم شد!

به گزارش قدس آنلاین، در دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز تخلفاتی رخ داده است که پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی، این کمیته رای خود رابه شرح زیر صادر کرد:

1-تیم پرسپولیس به دلیل فحاشی تماشاگران به تیم ، مربی و بازیکن حریف که مستند به بند 3 ماده 79 آیین نامه انضباطی است، به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
2-تیم پرسپولیس به دلیل پرتاب نارنجک و سنگ توسط تماشاگران به داخل زمین مسابقه به استناد بند یک ماده 79 آیین نامه انضباطی باید مبلغ 50 میلیون ریال پرداخت نماید.
3-کمال کامیابی‌نیا، بازیکن تیم پرسپولیس به خاطر اهانت به داور مسابقه و لگد زدن به تابلوی تبلیغاتی بعد از اخراج  که مستند به ماده 66 آیین‌نامه انضباطی است، به یک جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
4- علیرضا پژمان، کمک مربی تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل اهانت به داور مسابقه که منطبق با مفاد ماده 66 آیین‌نامه انضباطی است به یک جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.
آرای صادره قطعی است.
کمال کامیابی‌نیا پیش از این به دلیل دریافت یک کارت زرد و یک کارت قرمز در دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز دو جلسه از همراهی تیمش محروم شده بود که نخستین جلسه از محرومیت خود را در دیدار برابر استقلال پشت سر گذاشت. او در بازی مقابل سپاهان نیز محروم خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.