بجنورد – مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری خراسان شمالی از تولید ۵ اثرنمایشی در سال جاری در استان خبر داد.

۵ اثر نمایشی در خراسان شمالی تولید شد

سیدمهدی کشمیری در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با حمایت حوزه هنری استان ۵ اثرنمایشی از جمله نمایش قرار، به نام من دیوانه، در مسیر کوههای شاه جهان و آخرین نقشه در استان تولید شد.

وی با اشاره به اینکه کارهای تولیدی از کیفیت بالایی برخورداراست، اظهار کرد: نمایش قرار به کارگردانی محمد شاکری برگزیده  ۹ عنوان برتر از هفدمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت شد.

وی افزود: نمایش آخرین نقشه به کارگردانی محمد یحیی آبادی در طول مدت یک ماه با حمایت حوزه هنری برای هفته استکبارستیزی و روز ۱۳ آبان تولید و اجرا شد.

کشمیری خاطرنشان کرد: نمایش در مسیرکوههای شاه جهان به کارگردانی مهدی کشمیری فر از آثار خوب جشنواره تئاتررضوی بود که به اجرای عموم گذاشته شد.

وی تصریح کرد: نمایش به نام من دیوانه به کارگردانی زکریا شیرمحمدزاده نیز از آثار تولیدی حوزه هنری استان است که در قالب پرده خوانی و نقالی تولید شده است.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری خراسان شمالی ادامه داد: برگزاری پاتوق تئاتر، کارگاههای نمایش نامه نویسی، کارگردانی و بازیگری، اعزام گروههای نمایشی به جشنواره های سراسری و مشاوره هنری جهت تولید آثار نمایشی از دیگر برنامه های حمایتی حوزه هنری استان از هنرمندان تئاتر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.