۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰
کد خبر: 504295

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد از دستگیری قاتل فراری پس از دو ماه از وقوع جرم در مشهد خبر داد.

قاتل فراری پس از دو ماه در مشهد دستگیر شد

 به گزارش قدس آنلاین، قاضی علی اکبر احمدی نژاد با اعلام این خبر که قاتل فراری پس از ۲ ماه تعقیب و گریز به چنگ قانون افتاد و صحنه وقوع جرم نیز بازسازی شد، اظهار کرد: متهم فراری بیست و چهارم آذر ماه سال جاری در یک نزاع بر سر خرید و فروش مواد مخدر جوانی ۳۱ ساله را با ضربات چاقو در منطقه مهر مادر در محله خواجه ربیع مشهد به قتل رساند. 


وی ادامه داد: متهم از همان تاریخ انجام قتل متواری شده بود که با تلاش پلیس در هفته جاری وی در محل زندگی اش در منطقه خواجه ربیع دستگیر شد و پس از اعتراف به قتل، بازسازی صحنه قتل امروز صورت گرفت.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد افزود: متهم در بازپرسی خود اعتراف کرده هنگام خرید مقداری شیشه با مقتول درگیر شده و با چاقوی متعلق به مقتول، وی را به قتل رسانده است.

وی تصریح کرد: دستگاه قضائی با شدت با هرگونه جرم و جنایت در سطح شهر که باعث ایجاد اختلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت شود، برخورد می کند.

در ادامه تحقیقات برای یافتن این قاتل فراری، بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با صدور مجوز قضایی انتشار عکس، بیست و سوم دی ماه ضمن انتشار عکس این قاتل در رسانه ها از شهروندان خواست چنانچه اطلاعی در خصوص محل اختفای وی دارند مراتب را به پلیس آگاهی مشهد و یا مرکز ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.