سرمربی ناپولی به حمایت از بازیکنان تیمش پرداخت و پاسخ رئیس باشگاه را داد.

سرمربی ناپولی: اشتباهات فردی زیادی داشتیم/ جو ورزشگاه تاثیرگذار بود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از گاتزتادلواسپورت، ناپولی و رئال مادرید در اسپانیا برابر هم به میدان رفتند و ابتدا این تیم میهمان بود که توانست روی هوشیاری لورنزو اینسینیه به گل برسد ولی رئال در همان نیمه نخست با گل کریم بنزما از حریف خود پیش افتاد.  در نیمه دوم تونی کروس پاس رونالدو را به زیبایی وارد دروازه ناپولی کرد و در ادامه نوبت به کاسیمیرو رسید تا گل سوم را برای رئال به ثمر برساند و میزبان ۳  بر یک به برتری برسد.

بعد از این دیدار دی لورنتیس رئیس ناپولی به انتقاد از بازیکنان این تیم پرداخت و نگرش بازیکنان ناپولی را زیر سوال برد که سرمربی این تیم پاسخ انتقادها را داد و گفت: رئیس باشگاه می تواند هر نظری داشته باشد. البته بهتر است او اول نظرش را با من در میان بگذارد. من در تمرینات تیم هستم و تصمیم می گیرم چه بازیکنانی باید بازی کنند و چه بازیکنانی نباید بازی کنند. این من هستم که تصمیم می گیرم و مسئول این انتخاب ها هستم. ممکن بود با ۵ گل برابر حریف شکست بخوریم. ما میلیک را روی نیمکت خود داشتیم ولی من شرایط او را می دانم. او تنها ۱۰ دقیقه می توانست برای ما بازی کند و به همین خاطر تصمیم گرفتیم او بازی را از روی نیمکت شروع کند. 

به نقل از ایسنا، سرمربی ناپولی در ادامه گفت: در دیداری که پاس های اشتباه زیادی می دهید نمی توانید به حریف فشار بیاورید. ما زیاد در جریان بازی نبودیم و نتوانستی فوتبالی که باید را ارائه کنیم. توانایی ما بیش از اینهاست ولی در این دیدار از فوتبال همیشگی خودمان دور بودیم. نزدیک به ۳۰ بار در نیمه نخست توپ ها را از دست دادیم و این شرایط در نیمه دوم بدتر هم شد. در چنین شرایطی نمی توانید برابر تیم خوب و بزرگی چون رئال مادرید بازی کنید.

وی اضافه کرد: تجربه خیلی خوبی از بازی برابر رئال به دست آوردیم ولی من معتقد هستم که جو ورزشگاه باعث شده بود خیلی از بازیکنان جوان ما نتوانند شرایط خوبی در زمین داشته باشند. من تمام بازیهای ۳ ماه اخیر رئال را دیدم و باید بگویم که این بهترین نمایش رئال در این دیدارها بود. با این حال ناپولی شایسته حضور در این مرحله بود. حالا باید به دیدار برگشت فکر کنیم تا شرایط را برای رئال سخت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.