سرمربی باواریایی ها از برد پرگل برابر آرسنال ابراز رضایت کرد و به تمجید از تیاگو آلکانترا پرداخت.

آنچلوتی: می خواستیم کار آرسنال را تمام کنیم/ آلکانترا بهترین بازیکن زمین بود

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا ۲ دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارها آرسنال در خانه بایرن مونیخ به میدان رفت که این دیدار با برتری ۵ بر یک بایرن به پایان رسید تا کار صعود نماینده آلمان به دور بعد تقریبا هموار شود. در اوایل مسابقه شوت زیبای آرین روبن از پشت محوطه جریمه وارد دروازه اوسپینا شد.

در ادامه آلکسیس سانچس توانست روی ریباند ضربه پنالتی دروازه نویر را باز کند و نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در آغاز نیمه دوم تفکرات آنچلوتی بر تفکرات ونگر چربید و بایرن ۴ بار دیگر به گل رسید. تیاگو آلکانترا ۲ بار، توماس مولر و روبرت لواندوفسکی برای بایرن گلزنی کردند تا این دیدار با برتری ۵ بر یک بایرن مونیخ به پایان برسد.

کارلو آنچلوتی با رضایت از نتیجه کسب شده برای بایرن در این دیدار گفت: از همان ابتدا انگیزه زیادی داشتیم تا برد خوبی برابر آرسنال به دست بیاوریم که موفق به انجام آن شدیم. ما فوق العاده بودیم و باید بگویم تمام تیم یکپارچه برای رسیدن به این هدف همکاری خوبی در زمین ارائه کردند. نتیجه بسیار خوبی کسب کردیم ولی در لندن نیز یک دیدار خواهیم داشت که اهمیت زیادی برای ما دارد. نباید کار را تمام سده بدانیم. آرسنال تیم کوچکی نیست و  باید در همان دیدار برگشت نیز با این شور و علاقه در زمین باشیم. 

سرمربی بایرن مونیخ در پایان گفت: تیاگو عملکرد بی نظیری در این بازی داشت و به نظرم بهترین بازیکن زمین بود. او نه تنها در امر گلزنی می تواند به ما کمک کند بلکه ریتم تیم ما نیز به بازی او وابسته است و به همین خاطر باید بگویم که تیاگو عملکرد بسیار خوبی در این دیدار از خود نشان داد. 

بایرن مونیخ حالا با خیال راحت به لندن خواهد رفت البته تیم آرسنال در صورتی می تواند راهی مرحله بعد شود که بتواند ۴ بر صفر به برتری برسد و در این صورت تیم لندنی با قانون گل زده در خانه حریف راهی مرحله بعد می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.