۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
کد خبر: 505207

بسته خبری قدس، خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را اینجا بخوانید.

رصدخانه/ مرخصی مهدی هاشمی تمام شد

قدس آنلاین:

روایت زیباکلام از سبد رای روحانی

فرارو/ صادق زیباکلام عضو هیأت علمی دانشگاه در دانشکده فنی دانشگاه تهران گفت: حمایت هاشمی نبود روحانی ۲ تا ۳ میلیون بیشتر رای نداشت.

مرخصی تمام شد

الف/ مصطفی محبی- مدیرکل زندان‌های استان تهران- گفت:  مرخصی مهدی هاشمی تا ۳۰ بهمن تمدید شده بود، اما تا این لحظه وضعیت جدید مرخصی وی به زندان‌های استان تهران ابلاغ نشده و او نیز تا این لحظه خودش را به اوین معرفی نکرده است.

حمام خون

شفاف/ نیویورک پست با اشاره به تغییر مقامات ارشد دستگاه دیپلماسی آمریکا نوشت: تیلرسون -وزیر خارجه جدید- در وزارت‌ خارجه "حمام خون" به راه انداخته است.

آموزش از سن پایه

باشگاه خبرنگاران/ در کتاب تمرین و کار ریاضی اول دبستان یک پرسش به گونه ای طراحی شده است که تنها با پیوند دادن جنس مخالف به یکدیگر حل می شود. این آموزش که با فرهنگ اسلامی در تضاد است واکنش هایی را در بر داشته است.

آموزش و پرورش داعشی

باشگاه خبرنگاران/ به نوشته وبسایت تاون هال، گروه تروریستی داعش با تسلط بر بخشی از آموزش و پرورش، برنامه های درسی مدرسه ها را با اصول خود همسو کرده اند و توانسته اند برخی از کودکان را به استخدام خود درآورند.

تکذیب حزب‌الله

تسنیم/ به گزارش العهد، روابط عمومی حزب الله لبنان با تکذیب خبر رویترز درباره «تعیین خط قرمز از سوی حزب الله برای رئیس جمهور آمریکا» به نقل از منابع نزدیک به حزب الله، گفت: چیزی به اسم منبع نزدیک به حزب الله نداریم.

پاکی فطرت

مهر/ حجت الاسلام والمسلمین قرائتی- رئیس ستاد اقامه نماز کشور- در واکنش به شایعه فوت ایشان گفت: اینجانب نه سیاسی هستم و نه اقتصادی و این ابراز علاقه مردم به علت پاکی فطرت شان است.

انتظار ۹۰ ساله

العالم/ انتشار عکس رجب طیب اردوغان در کنار «خلوصی آکار» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ترکیه در حال نماز جماعت در مسجد النبی، به انتظار ۹۰ ساله مردم ترکیه پایان داد. در ۹۰ سال اخیر، حضور افراد تشکیلات نظامی ترکیه در نماز جماعت ممنوع بود.

دعوت شهردار

فرارو/ شهردار لندن که پاکستانی تبار است از مردم برای تماشای فیلم فروشنده اصغر فرهادی در میدان ترافالگار در شب مراسم اسکار دعوت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.