یزد- رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور گفت: دانش آموزان مدارس در۵۰ رشته ورزشی در قالب فدراسیون دانش آموزی فعالیت دارند و رشته‌های ورزشی در سطح مدارس متناسب با شرایط سنی دانش‌آموزان برگزار می شود.

دانش آموزان در۵۰ رشته ورزشی در قالب فدراسیون دانش آموزی فعالیت دارند

به گزارش  قدس آنلاین، فرشید ارمیان پیش از ظهر امروز در پنجمین مجمع عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشورکه به میزبانی یزد برگزارشد اظهار داشت: درسال جاری مسابقات دانش‌آموزی در استان‌های قم، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، کردستان، مرکزی و فارس برگزار شد و یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در مرحله شهرستانی مسابقات ورزش دانش‌آموزی کشورشرکت کردند.

وی افزود: در مسابقات ورزشی بین‌الملل هم سه تیم درمسابقات جهانی شرکت کردند وتیم فوتسال از آذربایجان شرقی، بسکتبال سه نفره شهر تهران و والیبال آذربایجان غربی این سه تیم را تشکیل می‌دادند و در مسابقات والیبال نیز آذربایجان شرقی از بین ۳۲ تیم نیز سوم شد.

ارمیان تصریح کرد: در راستای توسعه فعالیت‌های ورزشی تلاش شد که دانش‌آموزان مدارس نقاط مختلف کشور تحت پوشش برنامه‌های ورزشی این فدراسیون قرار گیرند.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی با بیان اینکه سیاست‌های فدراسیون اصلاح امور است افزود: برای توسعه ورزش در بین دانش‌آموزان باید اقدامات اساسی صورت بگیرد .

ارمیان درمورد ملاک ارزیابی فنی مسابقات گفت: کسب مدال یکی از ملاک‌های ارزیابی است و کاری که در مسابقات انجام شد، بررسی و برگزاری مسابقات از لحاظ فرهنگی بود.

وی خاطرنشان ساخت: برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های ورزشی در استان‌های مختلف کشور، شش استانی که میزبان مسابقات کشوری ورزش دانش‌آموزی بودند، جلسات هماهنگی برای بهتر شدن برنامه‌ها برگزار کردند.

این مسئول با بیان اینکه امین و سلامت و رضایت از شعارهای فدراسیون است تصریح کرد: دراین راستا اقدام جدیدی انجام شد که ۸۱ درصد از ذینفعان از برگزاری مسابقات رضایت داشتند و در راستای توسعه فعالیت‌های ورزشی سعی شد که دانش‌آموزان مدارس نقاط مختلف کشور تحت پوشش برنامه‌های ورزشی این فدراسیون قرار گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.