بجستان -حسن غفوریان رئیس اداره راه و شهرسازی بجستان ضمن گلایه از اعتبارات ستاد بحران شهرستان گفت: تا به امروز یک ریال بابت بحران به ما اختصاص داده نشده است و هزینه بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده خیلی بالاست و نیاز به بودجه و اعتبار داریم.

هزینه باز سازی جاده های آسیب دیده در بجستان بسیار بالاست

به گزارش قدس انلاین، فرماندار بجستان عصر امروز در جلسه ستاد مبارزه با بحران شهرستان با اعلام اینکه  اکثر سدهای بجستان آبگیری شده است گفت: باوجود بارندگی‌ها طی چند روز اخیر در این شهرستان خوشبختانه خسارات چشم‌گیری گزارش نشده است.

حسین ابراهیمی کردیانی با تقدیر از خدمات ‌رسانی مسئولان ستاد بحران روستاها اظهار داشت: بارندگی طی ۵ ماه اول سال زراعی جدید با رشد ۱۸۳ درصدی نسبت به تمام سال زراعی گذشته روبرو بودهکه این خود نویدبخش سالی آباد را دارد.

فرماندار بجستان ضمن بیان اینکه اکثر سدهای شهرستان ابگیری و با وجود مشکلات اندک خساراتی را به دنبال نداشته از دهیاران خواست با اطلاع رسانی به روستائیان از ظرفیتهای خوب اداراتی همچون هلال احمر برای برخورد با حوادث احتمالی استفاده نمایند.

در ادامه محمدرضا سیفی نماینده دهیاران بجستان  از عدم همکاری برخی ادارات گلایه کرد و گفت: باوجود بررسی‌های لازم برای پیشگیری در مراحل بحرانی، نقاط حساس را شناسایی و به مدیران مربوطه اطلاع‌رسانی می‌کنیم ولی هیچ‌گونه اقدامی از سوی این مدیران صورت نمی‌گیرد.

حسن غفوریان رئیس اداره راه و شهرسازی بجستان ضمن گلایه از اعتبارات ستاد بحران شهرستان تصریح کرد: تا به امروز یک ریال بابت بحران به ما اختصاص داده نشده است و هزینه بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده خیلی بالاست و نیاز به بودجه و اعتبار داریم.

غفوریان با اشاره به وضعیت چند روستا گفت: اکثر روستاها در معرض سیل قرار دارند و عدم توجه به سیل‌ها باعث شده تا در مسیر سیل، باغ‌کاری شود؛ و سد و سیل بندهای غیراصولی و بدون هیچ‌گونه استانداردی درست شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.